www.ditselskab.dk 1899 for ApS uden holding - og med alle papirer og rådgivning inden med alt jeg ved og Jacob Tøjner derinde er fin til jobbet. Se alle priser i linket til dit selskab - Ejeraftale kommer oveni og gebyr til selskabsstyrelsen 670 eller deromkring mener jeg også kommer oven i så ca 2600 kr inkl. klientkonto og alt (+ moms)
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Vi formidler selskabsstiftelser fra ca. 2.000 kr. til 10.000 kr. - det kommer ofte helt an på hvor meget rådgivning, du vil have.
Ønsker du blot en advokat til at oprette selskabet uden nogen form for rådgivning, så kan det klares meget billigt. Det kan dog sjældent anbefales ikke at tage en dybere snak om konstruktion osv.
jeg ved det faktisk ikke - men ville tro at Jacob da kan momsregistrere med det samme ved ApS som der spørges til. IVS - der er vist noget med, at det kan man først gøre efter registrering .- så DER kunne der jo godt enten være en pris, eller man går bare selv ind og sætter et kryds i momsregistrering når selskabet ellers er korrekt oprettet - men der kunne der være en pris ekstra - man kan jo høre Jacob Tøjner - i ApS som her tror jeg det følger med i prisen når det gøres fra start
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
fino - mener alle priser er inde på linket jeg smed www.ditselskab.dk både for anpart, aktie og andet og ser så 1000 kr for moms så 3700 ca inkl moms (som jeg så selv ville klare - helt som importregistrering da det er så let)