Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En lille gave.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer.

Jeg søger en ting jeg kan vedlægge når mine kunder køber noget bestemt altså en lille gave af en art ville bare høre om der var nogen forslag måske endda tilbud?

VH Danny

Fra Havdrup
Tilmeldt 9. Dec 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:28

Hej Danny,

Hvilken slags forretning driver du? Følgegaven skal jo helst give mening i forhold til din virksomhed.

Mvh

Casper

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:43

Hej Casper 

ja det er selvfølgelig korrekt..

Af gode grunde kan jeg ikke oplyse mit erhverv da det er en ny ide som ikke er startet endnu.

Gaven skal bruges til opstart og gøre det spændende, men kunderne er primært i aldersgruppen 20 - 40 år både mænd og kvinder.

Havde selv tænk på t-shirts med logo men igen synes jeg måske at det virker lidt for tørt.

VH Danny

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 19:57

Jeg synes en t-shirt med logo lyder som en super idéYesAngel

Nej og helt seriøst jo. Som sagt kommer det an på hvad du sælger. En t-shirt kan være en god ide, men der skal være en sammenhæng.  Det går jo f.eks ikke og sende en pose skumbananer med, når kunden har bestilt slankepulver.

Fra Havdrup
Tilmeldt 9. Dec 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:32

Det er jo en smagssag, personligt ville jeg MÅSKE lægge den i bunken med malertøj... Stick out tongue 

Gaven skal enten udståle det, du ønsker kunden skal forbinde med dine produkter (kvalitet, innovation eller lign) eller være noget reelt brugbart, såsom fx. en USB-stick.

Mvh

Casper
www.Smagen-af-Danmark.dk

Fra aarhus
Tilmeldt 7. Jan 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:24

hej :)

Ren Rist er en super gave - tjek www.designertorvet.dk flad praktisk og ikke til at leve uden...

xx Trulle Jansberg 

Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 20:06

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 31. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 22:34

Uha.... Det er svært når vi ikke ved hvad du sælger, eller hvor meget det må koste....

Hvad med nogle gadgets til USB-porten ?

Kig gerne på dette link.... det er til vores webshop, som vi er igang med at opsætte, hvorfor den endnu ikke ligger på det rigtige domæne... Derfor er navnet også noget underligt !

http://416110.webshop.concept-i.dk/group.asp?group=2&sub=1

Vi kan endnu ikke garantere at alt på webshoppen er korrekt opdateret (handelsbetingelser mv), men produkterne og priserne skulle være gode nok....

Giv endelig besked hvis noget skulle have din interesse.... Jeg har også mobilsmykker i Disney, eller en smart mus udformet som en "sportsvogn" med lys i lygterne....

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)