Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Madretter og dagligvarer idé?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Da jeg for et par måneder siden flyttede hjemmefra har jeg oplevet hvor meget tid og besvær man skal bruge på indkøb og madlavning. 
En kammerat og jeg snakkede om der ikke kunne være en nemmere måde både at handle ind, men også at finde de rette ting til en. Vi blev hurtig enig om at vi manglede en service der kunne klare alt dette?

Vi fik en idé at lave en service hvor man kunne gå på online og browse igennem flere madretter, hvor man samtidig kun se pris og bestille orderen til det antal person man skulle lave mad til, samt dagligvarer. Selvom Nemlig og Osuma allerede findes syntes vi at det er selve levering der et pain point. Så hvad vi snakkede om var en en blanding mellem Online bestilling og Swipp boks. Altså du går online for at bestille din madret til selve aften og din evt. dagligvarer du står og mangler. Sender orderen til os, vi finder alle tingene, pakker dem ned og når du så er på vej hjem køre du blot ind forbi for at betale for varene og tager dem med hjem. På den måde bliver det blot et bestilling system, du skal ikke betale noget up-front og du skal ikke vente på levering. 

Jeg vil sætte stor pris hvis i vil komme med lidt konstruktiv kritik eller andet, som jeg måske har overset og om i tror det kunne fungere? 

Mvh.
Mads

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)