Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken platform skal jeg installere på min hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg har oprettet en hjemmeside, og er nu blank på hvilken platform jeg skal installere på min hjemmeside. Det skal siges at hjemmesiden er hostet på www.Unoeuro.com  Jeg havde hørt at wordpress skulle være hurtigt og simpelt, men for mig ligner det mest noget som henvender sig til bloggere. Jeg har set et par guides og et par youtube videoer. Er det korrekt at der kommer et Wordpress logo oppe i højre side af ens hjemmeside?

Hvilken platform er fornuftig hvis der skal kunne laves et fedt grafisk design, lidt knapper som skal navigere rundt og et par steder hvor der skal være en "tekstbox" "søge" funktion?

Jeg har følgende muligheder:
Concrete5
Gallery
Magento
phpBB
Typo3
Drupal
Joomla
Opencart
Prestashop
Wordpress

Mvh Jeppe. 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:58

Jeppechristensen46:
en for mig ligner det mest noget som henvender sig til bloggere. Jeg har set et par guides og et par youtube videoer. Er det korrekt at der kommer et Wordpress logo oppe i højre side af ens hjemmeside?

Du har ret Wordpress blev grundlagt som blog system. men der er løbet meget vand under broen siden.

idag kan du lave hjemmesider med wordpress. jeg har været med inde over nogle stykker hvor man ikke kan se det er bygget over wordpress.

nu ved jeg ikke hvor erfaren du med kodning osv. men du kan mange ting med wordpress.

Så jeg ville klart vælge wordpress, her også rigtig meget hjælp at hente i det danske wordpress forum eller på facebook (her er grupper der viet sit liv til wordpress)

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Skrevet kl. 20:03

Jeg prøver! Hvis jeg fortryder kan jeg vel altid gå tilbage og vælge at installere en anden platform, korrekt? :-)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:09

Hej Jeppe.

Det er korrekt, du vil altid kunne fjerne det gamle og installere noget nyt.

Som Dennis skriver det så kan du uden tvivl skabe fantastiske hjemmesider med wordpress.

1. Wordpress er et af de mest brugte CMS systemer i verdenen.

2. Der findes utal af tutorialt og vejledninger til hvordan du netop vil have din side skal se ud.

3. Der findes et hav af plugins som vil kunne klare det du ønsker.

4. Så findes der også et hav af forskellige templates både gratis og nogle som koster.

5. Utrolig nemt at sætte sig ind i og fungere perfekt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Skrevet kl. 20:39

Tak for dit svar Alexander!

Som standard så har du et sort kedeligt tema, og jeg har allerede fundet ud af at man med få tryk kan downloade ufatteligt mange temaer! Mit spørgsmål er nu bare kan man ikke slette sit tema så man bare har en baggrund og derefter bygge ud på den?

Ved det lyder tamt men der er en mening bag :-) 

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 20:46

hvis du har fundet et tema kan du under udsene temaer oplaode det du har fundet.

Hvis du vil ændre i temaet kan det også lade sig gøre i editor. 

Så du kan en masse i wordpress.

Som jeg plejer at sige til dem der har wordpress Play and learn 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Hej Jeppe.

Jeg synes også at Wordpress er en god løsning. Husk du kan finde forskellige temaer, under udseende.

Ellers er der.

www.Athemes.com

www.Studiopress.com

Og der er flere endnu,

Held og lykke.

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Skrevet kl. 20:58

Hej Daniel!

Ja jeg er godt med på at man kan oploade temaer og bare instille et tema de har på wordpress.ord..

Problemet er her at jeg vil have slettet temaet. Så jeg har en bagrund og INTET andet på min side kan det lade sig gøre? vil ikke have en header osv. Det eneste der skal være på min forside er baggrund logo og en box midt på hvor man kan søge :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)