Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardcore app-udvikler søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer,

Dette er mit første indlæg på sitet, selvom jeg har læst med et stykke tid på sidelinjen. 

Jeg har en, synes jeg selv, god idé til en app, jeg mener, der bør udvikles. Appen findes ikke på markedet i øjeblikket, og jeg har en idé om, at der er gode muligheder for en partneraftale med en stor offentlig instans, ligesom jeg også tror, at der er ret gode økonomiske muligheder i appen.

Hvis jeg kort skal pitche idéen, så skal appen fungere som en social platform. Ud fra denne platform skal folk kunne arrangere at mødes i forbindelse med XXXX (Dette er naturligvis fastlagt, men jeg ønsker ikke at give for mange informationer væk). Locations for de forskellige events kan så blive partnere, så når et event bliver booket hos XX, så betaler de X kr. 
Selve udvælgelsen af de folk man mødes med, vil foregå Tinder-agtigt, så man kan swipe til den ene eller anden side, og det kan både være individuelle eller grupper, der søger begivenheder. Man skal ligeledes kunne få notifikationer, når et event bliver oprettet indenfor de(n) kategori(er) man har tilmeldt sig.

Hvad kan jeg selv bidrage med?

Jeg er uddannet i kommunikation og engelsk fra CBS, og har erfaring inden for online kommunikation, især på de sociale medier. Jeg er en 'get shit done'-type, og når jeg har sat mig noget for, går jeg målrettet efter at afslutte projektet. 

Jeg er udelukkende interesseret i at høre fra en udvikler, der synes det kunne være et spændende projekt. Det kunne f.eks. være hvis du var jobsøgende eller har brug for et projekt ved siden af dit arbejde/dine studier. 

Jeg tænker, at en lige fordeling af eventuelle indtægter må være fair, og det vil som med så mange andre start-up-projekter være på frivillig basis, dog med en 50/50 ordning. Jeg er udemærket klar over, at jeg ikke kan udvikle projektet selv, og skal selvfølgelig heller ikke have mere end halvdelen selv, hvis vi er to om projektet.

Har du lyst til at høre nærmere, kan vi arrangere et møde på en café eller whatever.

Selve idéen er ikke færdigudviklet, hvorfor du udover at kunne programmere, gerne må kunne komme med inputs til funktionaliteter osv.

Om mig som person:

Jeg er 28 år og bor på Nørrebro med min kæreste og min datter. Jeg arbejder fuld tid hos Eniro, og tænker derfor, at projektet primært (til at starte med om ikke andet), vil være en aftenbeskæftigelse.

Smid mig en mail på mckellberg@gmail.com, hvis du synes det lyder interessant, eller har yderligere spørgsmål.

Mvh,
Michael Kellberg
 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Start med at se denne video:

#">

#

#">

Her efter ville jeg gøre således:

1) Lav en så konkret projektbeskrivelse du kan, hvor al funktionalitet er beskrevet til mindste detalje. Lav wireframes på alle sider.

2) Skriv projektbeskrivelsen om 10 gange - hver gang få feedback fra folk med erfaring på området.

3) Kast penge i projektet selv, nok til at få lavet en mock-up version

Hvis du kommer så langt, er din ide måske noget værd. Nok ikke 50% som du selv ønsker. Måske 5%.

Held og lykke med projektet!

Tilmeldt 24. Feb 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter,

Tak for dit svar.

Jeg vil forsøge mig med nogle af dine råd.

Tak.

Mvh,
Michael 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)