Hej, Jeg har en god kamerat som er selvstændig og har så købt nogle powerbanks (50 stk) og de virker ikke helt optimalt. De virker ikke altid til alle enheder og nogle gange virker den kun til iphone 5 osv. Han har kontaktet hans leverandør fra Alibaba, og de er hjælpsomme men vil ikke rigtig sende nye til ham eller refundere pengene. Deres svar er blot "Vi har testet vores produkter nu og når de virker, så virker dine også." Han sælger også E-cigeratter hvor at alle powerbanks 100% virker til. Er der nogle gode råd til om hvad man evt. kan stille op med dem? Hvis han giver dem væk gratis, som en slags konkurrence er der så også 14-dags returret på det? eller har i andre muligheder han kan bruge dem til måske markedsføringsmæssigt? |
Hjælp til en god idé.
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Jeg ved ikke om der er returret, men jeg ved at det vil være en rigtig dårlig ide at holde en konkurrence hvor præmien er noget der ikke virker optimalt. Det vil give så meget dårlig omtale at den negative værdi er langt dyrere end prisen på hans powrbanks. Jeg tror det bedste er at afskrive det på "så har lært det vedr, alibaba" kontoen og knokle videre med at tjene penge og så se om han kan finde en bedre leverandør end den han har nu. Mvh Brian |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)