Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UnoEuro hvordan gør man?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Jeg står og skal oprette en side, og har fået at vide at UnoEuro er det bedste både kvalitetsmæssigt og prismæssigt! Jeg er jeg ikke den store computerteknikker. Derfor står jeg i lidt af et problem hvis man skal kode hele hjemmesiden. Er der derfor nogen som kan fortælle mig om der er en form for "designer" eller om man selv skal bygge den op.

Jeg har heller ikke erfaring med wordpress. Jeg har hørt at det kræver det. 

Mvh. 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 12:03

Brug deres 1-Klik-Installation og vælg Wordpress. Google efter begynder guides til Wordpress, og så er du godt i gang.  

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:12

Hej Jeppe

Nu skal jeg ikke sige om de er de bedste, men de er billige.

Bruger selv Unoeuro, og har kun godt og sige. 

Du går bare ind på deres side og opretter et webhotel. Du skal indtaste ønskede domæne, firma oplysningerne m.m.

Derefter betaler du for webhotel, og pris afhænger af størrelse på dit webhotel.

Når dit webhotel er oprettet kan du derefter gå ind på det via kontrol panel hos unoeuro og ved et klik installere dit ønskede shopsystem. prestashop wordpress m.m.

Disse oneklick installationer er komplette webshops som er gratis. Herefter skal du naturligvis tilpasse dem til sine ønsker. 

Personligt kender jeg kun til brugen af Prestashop. Og vil sige det er minimal hvad der er af kodning. Det meste er bygget op i moduler man installere og derefter tilretter til dansk.

Tag evt kontakt til Unoeuro via deres support. Ska lige siges de kun svare på mail, men rigtig rigtig hurtig. Normalt inden for et par min.

Mvh.

Lasse

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 12:12

Hej Jeppe 

I forhold til at arbejde med WordPress, kontra erfaringer og kompetencer, handler det meget om hvor højt en ambitionsniveau du har for din hjemmeside

Hvis du ønsker en meget enkel og standard hjemmeside, vil jeg mene du selv kan udarbejde den, såfremt du afsætte en god mængde tid til at lære WordPress at kende. 

Såfremt du har en masse ønsker og behov til din kommende hjemmeside, er din tid nok givet bedre ud ved at outsource webudviklingsdelen.

Du er velkomme til at hive fat i mig hvis du har nogle spørgsmål til WordPress. 

Held og lykke projektet! :)

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 362
Fra  ONLINELOMMEREGNER Skrevet kl. 12:20

Hej Jeppe,

Jeg kan også kun haft rigtige gode erfaringer med UnoEuro både i henhold til hvordan hotellet virker med også deres support hvor de er hurtige og rigtig hjælpfulde - i hvert fald i de situationer jeg har haft.

Jeg vil herefter også bruge deres 1-klik installer til at installere wordpress med og så syntes jeg du skal kigge nærmere på disse videoguides til hvordan man kommer i gang med wordpress - jeg ved at den har hjulpet mange.

Wordpress video kursus/guides : http://www.nemprogrammering.dk/Tutorials/Wordpress/wordpress_kursus.php

Håber at du kan bruge det.

//Martin

PRØV VORES ONLINE LOMMEREGNER TIL ALLE TYPER UDREGNINGER Yes

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 17:45

Jeg har en bekendt, der for kort tid siden blev færdig som Webintegrator. Han kunne godt tænke sig en masse erfaring og mindre opgaver. Specielt design er en af hans spidskompetencer. Hvis det lyder interessant med lidt hjælp må du gerne sende mig en privat besked herinde - så kan jeg uddybe og sætte dig i kontakt til ham. Han tager med garanti ikke det store for det.

Fra Grenå
Tilmeldt 31. May 14
Indlæg ialt: 204
Skrevet kl. 11:43

Jeg har skrevet til dig ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 11:54

Jeppe. Hvis det er en simpel side, så hjælper jeg dig gerne med at sætte det op i Wordpress gratis. Du kan evt. finde et Tema her .

Du kan kontakte mig på mail hej@asger.me eller på skype asger-t 

God dag :)

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 08:02
Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:46

WordPress er faktisk et ret komplekst system, som kan kræve mange kræfter alt afhængig af hvilke plugins og temaer man har. Det værende sagt kan man jo sagtens starte hos UnoEuro, men du får brug for noget mere - og eventuel optimering - hvis du skal have en større side.

Jeg ville installere WordPress manuelt - bare for at få øvelsen med at sætte det op med database osv. Det er ikke voldsomt kompliceret (tager normalt 5 minutter), og du kan så meget mere.

Og sørg for guds skyld for at have backups!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)