Hej med jer! I finder siden her: http://rebusta.dk/shop/frontpage.html |
Har du opsat sporing, så du kan se hvor langt dine besøgende kommer i købs processen før du springer fra?
Har du opsat sporing, så du kan se hvor langt dine besøgende kommer i købs processen før du springer fra? |
Jeg ville heller ikke købe noget. Hvorfor 4 kategorier ved i alt 10 produkter? Også i kategorier kan man videre sortere disse 2 produkter? Logo (skrift) er ikke rent "skåret ud". Dårlige eller ingen beskrivelser. PayPal hjælper heller ikke noget. Samt manglede firma informationer. Gmail som firma mail - NO GO. |
Hey Amadeo |
Det er blandt andet fordi der ikke er noget flow i din side... Din landing page har en kæmpe splatter stjerne og en rød boks under, men du føres ikke videre. Din kunde skal forføres gennem din side og frem til køb. læs Seth Godins bog helt tilbage fra 2002 The-Big-Red-Fez den koster kun $11 Din side mangler troværdighed: Gmail er anonymt - hvorfor ikke Phillip@rebusta.dk , Tlf mangler, cvr Mangler. Billede af Phillip og historien der siger køb af mig fordi..... Stå ved at det er en hjemme shop fra privaten i gladsaxe og fortæl en god historie i stedet for simulere noget større. Det ser tosset ud at man kan sortere produkter når der kun er 1 eller 2 produkter Og så få nogen til at se på dit design ... HTH :-) Peter |
og så skal du læse korrektur på dine salgs og leveringsbestingelser :-) |
Jeg sidder med en bærbar og kan slet ikke se dine produkter rigtigt. :) Du har nu også ret få produkter, men det kan jo komme senere. Allerførst skal du have nogle gode SEO-optimerede kategoritekster og sælgende produkttekster. Skriv også en ordentlig omtekst med navn, adresse, CVR og kontaktinfo - og drop gmail. Nu ved jeg heller ikke, hvad du mener med masser af mennesker - mange har nok en lidt urealistisk forventning til, hvor mange der skal købe noget. :) Når det med teksterne er i orden, kan du overveje nyhedsbrev og blog. |
Hej Philip Jeg har nu været inde og bruge lidt tid på din webshop og nogle af de ting jeg måske ville lave om er følgene. 1) Når man lægger i kruven reloader siden bare, her burdte den komme med en box hvor den sprøger "vil du til indkøbskurven eller shoppevider" 2) i din indkøbskruv bør man sprige steppet over med varene der bliver vist, disse produkter bør vises sammen med kunde infomartioneren som de også gør, men man ska kunne ændre i dit step her. 3) du brudte lave en "express checkout" den du har virker meget sammenpresset og er svært at danne sig et overblik over det hele, hvis fragt + kredikort kun har 1 valg, hvorfor så vise det? 4) du må ikke bruge dankort logo når du tage rmod paypal, og ved at tage imod rigtig kredikort i form af dankort, visakort, master osv igennem en normal gateway vil du øge dit salg (konvatering) med 80-90% taler affering. voers salg er boomet efter vi kun har valgt at bruge PayPal som et alternativ og ikke prima betalingsform. |
Mangler din hund hundefoder, hundelegetøj, hundeudstyr eller noget helt 4? Så besøg Poteshop.dk
Hej Philip, Din side er dårlig pixeleret, den har mange fatale små fejl og giver ikke et professionelt udtryk, teksterne er grammatisk ukorrekte og du acceptere kun paypal som betalingsløsning (hvis jeg havde set ud over alle andre fejl, ville jeg falde fra bare på det grundlag). Min anbefaling, få revurderet din side - hvis du virkelig vil have den til at lykkes så kræves det også at der er nogle pro. øjne der kigger på den. Held og lykke med det. |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
Hej. Jeg har lige kigget lidt på din side. Der blever nævnt flere ting du kan gøre for at optimere din side. Ærligt talt så havde jeg ikke set de fejl og mangler før jeg læste andres indlæg. Men mit bud på manglende kunder er helt enkelt og lidt banalt; Prisen. Jeg ved du skal have dine omkostninger dækket og tjene på det samtidigt. Men det er lidt op ad bakke hvis jeg ved ret enkelt søgning (indehaver af 10 IT-tommelfingre) kan finde de samme produkter andet sted, men bare billigere. Håber du får heldmed dit salg. KMosen |
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn