Hej alle
På forhånd vil jeg undskylde hvis Amino ikke er det rette sted for denne slags inlæg, og er i stærkt utilfredse så slet det gerne, jeg ved bare ikke hvor jeg ellers skulle henvende mig.
Jeg har en gammel mor, hun er nær de 60.
Hendes liv har aldrig været nemt, (hun er ikke den eneste det er jeg klar over).
Hun er en kvinde som altid har givet til andre, og ikke forlangt meget retur.
både min bror og jeg har førhen haft venner boende i lang tif fordi de måske ikke havde det godt hjemme, vores dør var altid åben.
Hun brugte de midler hun havde på at hjælpe.
Hun gik for 1 år siden fra hendes kæreste, det var ikke nemt. men mest af alt fordi han blev et rent ud sagt røvhul overfor hende.
Hun har ledegigt, slidgigt, diskosprolaps, 1 dårligt knæ, og 1 nyt knæ, dropfod, og gjort led stive i lænd og nakke.
Jeg er på ingen måde ude på at søge ynk, det jeg søger er viden og eller muligheder for hjælp.
Jeg søger støtte til at kunne give hende en bil.
Hun har søgt støtte ved kommunen, og fordi hun med rollator kunne gå et stykke mente de at hun ikke var berettiget, men uden rollator kan hun altså ikke gå så langt, ikke uden at hun enten er ved, eller helt falder og slår sig. Hun er ved at være gammel og skrøbelig.
Hvis jeg havde penge så fik hun en bil, grunden til denne bil er så vigtig er at hun sidder alene i Munkebo på fyn, hun har ikke mulighed for at komme nogle steder, Taxa er for dyrt i længden, og Bus tør hun ikke( de kører ikke så pænt, og tager lang tid ) det har ikke noget at gøre med at hun ikke gider, men hun tør simpelthen ikke tage bus.
Jeg føler mig magtesløs, og en kvinde der har gjort så meget for mig, og mine venner og enda deres venner så piner det mig at se hun ikke har det godt, fordi det tærer på hende at hun ingen gang kan besøge mig og min kæreste i Odense, hun ville gerne kunne komme rundt.
Jeg søger hjælp til at finde en bil til hende, som hun selvfølgelig har råd til at køre i. Men ellers er det faktisk lige meget. Bare den kan køre og den ikke koster mere at køre i end at anskaffe.
Jeg beder ikke om meget, bare sådan at hun kan få det bedre.
Der er dumpet det ene efter det andet ind med ting som hun desværre har mistet overblikket over, derfor hjælper vi hende igennem det.
Jeg hedder Kin, min bror hedder Daniel.
Og vores største ønske er at finde midler til at kunne hjælpe hende.
Vi håber inderligt at der er nogle mennesker der ude som har nogle råd til hvad vi kan gøre.
På forhånd tak!
Beklager endnu engang hvis dette ikke hører hjemme på amino.