Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen konsekvenser ved at snyde?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Dubai
Tilmeldt 28. Mar 12
Indlæg ialt: 202
Fra  kongsholm Invest ltd. Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig kan hun bare hænge skyldner ud, hvorfor ikke gøre det ? Jeg er af den opfattelse at det er bedre at true med det, give folk en chance til at betale, indgå forlig/afdragsløsning eller komme med begrundet og gyldige indsigelser. Når du først har hængt dem ud, hvad så med pengene ? Hvad med den fejl indbetalte moms ? Hvad med injurier ? Evt. Erstatning sag og overtrædelser af Datatilsynet lov ? Alt dette har jeg og advokater brugt mere end 6 mdr. På at sikre undgås på du www.duskylderpenge.com , og de for ingen betaling før du gør, men de lægger alle pengene ud, så de er i helt samme båd som dig.

Mvh. Kristian Kongstad Holm

www.about.me/holm

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 10:34

Wordpress Support:
en ide der kunne hjælpe var måske du skrev en <artikel og placerede på din hjemmeside hvor i du omtaler hele sagen med hendes navn nævnt den vil lynhurtig ranke i Google

Der er tvivl om at et sådan tiltag hurtigt villle kunne ranke i Google 

Men afhængig af indhold m.m.

Vil det f.eks. også ved søgninger, som f.eks. "dårlig betaler" kunne forbindes med http://visue.dk/

Altså vende imod trådstarter selv, stik imod hensigten. Winkl

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:49

Wordpress Support:
du omtaler hele sagen med hendes navn nævnt den

Dette mener jeg er ulovligt og i øvrigt også at vende tilbage til middelalderen med offentlig gabestok, og hvor 'ofret' ikke har mulighed for at forsvare sig. Se bare, hvor galt det kan gå på FB. Dårlig stil! Er dette en officiel holdning hos Wordpress?

Fra Jerslev Sj.
Tilmeldt 6. Nov 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Visue Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godt nok synes jeg det er uretfærdigt, men jeg kommer ikke til offentligt at navngive hende og hendes firma!

Ib - jeg kender Stig fra andre sammenhænge og har skrevet til ham - tror en second opinion kan være rigtig fornuftigt :-)

Kristian - det ser tillokkende ud (er selvfølgelig en smule skeptisk fordi det næsten ser for godt ud), men det er da værd at overveje at sælge sagen - kan jeg sælge uden at have været i retten og når hun har gjort indsigelse?

Tænker at problemet jo er lidt større end bare min lille sag. Hvis det nu var en person, der havde taget nogle varer i f.eks. føtex, så kunne vedkommende politianmeldelse, men når det er tjenesteydelser der ikke bliver betalt for, så er det bare ærgerligt.

I hvert tilfælde tak til jer alle for at svare på mine spørgsmål :-)

Tilmeldt 2. Nov 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Linda !

Efter at have læst om din problemstilling, kom jeg i tanke om , min egen handling, i.f.t da jeg arbejdede som klinikassistent hos en tandlæge. Vi havde en del ældre og nyere sager, til advokaten. Altid svaret - patienten har ingen økonomiske midler !!!!!

Jeg blev så vred, at jeg først, ringede dem op, det hjalp ikke meget, men så kom djævelen op i mig.Beholdt min kittel på, tog journaler og stemplede dags dato med, og så tog jeg på besøg. De var ved, at tabe kæben, og jeg var SÅ NERVØS?  Tro mig - de blev så flove, og jeg fik i alt 75% hjem. . Meget uortodoks metode, men det virkede. . Måske en ide ?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)