Hej Martin, Det var så lidt :-) Kan se du tidligere har kommenteret en blog vedr. topbanner (den med hundene). Jeg er i gang med at prøve at lave en topbanner i photoshop til vorse site og kan godt forstå at du spørg om de har betalt penge for det de har fået. er du god til sådan noget ? Jeg er i tvivl om jeg skal betale mig for at få nogen til at lave noget smart på min site, men tænker at meget kan man lave selv. Har du nogen forslag til min topbanner ? www.topsupplies.dk ?
Jeg har prøvet at se om jeg kunne strikke noget sammen der så godt ud, men nej jeg kunne ikke komme frem til et god resultat, med det logo.
Jeg syntes dog heller ikke at du blot skal gå ud og bruge penge på et topbanner hvis det er, men derimod give hele din hjemmeside et lille ansigtsløft, og hvis jeres nuværende logo ikke står på alt hvad i ejer og sender ud til kunder, ville jeg også få lavet et nyt der. (man kommer utrolig langt for 500€ med hensyn til logo og webdesign, på de internationale design konkurrence sider.)
Vores logo bliver sendt ud til alt og står på alt. Så det vil jeg ikke ændre. Jeg forestiller mig at starte med at starte med at designe en flot banner og så selv pifte vores site op indtil jeg finder ud af noget andet. Forestiller mig at starte med at ramme siden ind og lave nogen firkanter med tekst og nogle pæne knapper osv. Ala www.blivbrun.dk den side kan jeg godt lide.
Vores logo bliver sendt ud til alt og står på alt. Så det vil jeg ikke ændre. Jeg forestiller mig at starte med at starte med at designe en flot banner og så selv pifte vores site op indtil jeg finder ud af noget andet. Forestiller mig at starte med at ramme siden ind og lave nogen firkanter med tekst og nogle pæne knapper osv. Ala www.blivbrun.dk den side kan jeg godt lide.
Hvis du gerne vil have ldit hjælp til den type banner, kan du kontakte kristian /cygnet her på amino, det er ham der har lavet den.