Efter lang tids kodning og designing føler jeg nu selv at min hjemmeside er klar til at blive testet. Da jeg ikke selv har flere idéer til hjemmesiden søger jeg råd fra jer! Hjemmesiden omhandler formidling af boliger.
Jeg mangler at integrere sorterings løsning, men den kommer når hjemmesiden bliver lagt ud, da vi har forsøgt at lave en ny funktion, som lige skal holdes ude af hjemmesidens beta-tilstand.
Hej Jonathan, selve designet ser godt ud, men er svært at give en samlet kritik, når indholdet endnu ikke er på plads. Bliver spændende at se, hvordan jeres endelige side kommer til at se ud :)
Hvis I i fremtiden får brug for hjælp til en website make over, og hvis I ikke får den trafik I ønsker, så er I velkommen til at kontakte os http://dna-design.dk Mvh Linda Yongkhong, Digital Strategy Planner, dna-design.dk
Som andre i tråden allerede har nævnt, er hjemmesiden let overskuelig og “lige til at gå til“.
Jeg synes dog at hjemmesiden bliver en smule for grå rent visuelt. Baggrundsfarven i content, er for tit sammenligning med i din header og footer. Enten ville jeg justere styrken i headeren og footeren op, eller også ville jeg forsøge mig med en flere hvid baggrund. Det er selvfølgelig smag og behag, men jeg tror det vil give dét ekstra ;)
Jeg synes dog at hjemmesiden bliver en smule for grå rent visuelt. Baggrundsfarven i content, er for tit sammenligning med i din header og footer. Enten ville jeg justere styrken i headeren og footeren op, eller også ville jeg forsøge mig med en flere hvid baggrund.
Hej Simon,
Mange tak for din feedback! Det er helt klart noget jeg vil tænke over, og se om jeg kan forbedre! :)
Mvh
Jonathan Stoker
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
Kan kun tilslutte mig de andres mening omkring det overskuelige og rene design.
Herudover er jeg enig i at "Footeren" og "Headeren" flyder for meget sammen med resten af sitet.
Rent funktionelt synes jeg at det kunne være mega fedt med en funktion hvor at man får en lille tekst frem, ved at holde musen hen over et af de 6 salgspunkter (Kvadratmeter, Boligtype osv) som lige beskriver hvad det er. (Jeg er f.eks. lidt i tvivl om hvad beskrivelsen af den rubrik efter kvadratmeter hvor der står 33 betyder)
Jeg er f.eks. lidt i tvivl om hvad beskrivelsen af den rubrik efter kvadratmeter hvor der står 33 betyder)
Mange tak for din besvarelse! Jeg giver dig ret. Ikonet skal vise antal værelser, men det kan jeg godt selv se nu ikke er tydeligt nok. Det er også en ting der vil blive kigget på.
COEberg:
Rent funktionelt synes jeg at det kunne være mega fedt med en funktion hvor at man får en lille tekst frem, ved at holde musen hen over et af de 6 salgspunkter (Kvadratmeter, Boligtype osv) som lige beskriver hvad det er.
Det vil jeg også forsøge at se på! :)
Mange tak for hjælpen igen, alle de "små" ting hjælper helt sikkert!
Mvh,
Jonathan
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu