Butik i Kbh centrum udlejes hurtigst muligt. Butikken er 230 m2 fordelt på to etager med butik, kælder, lagerrum, kontor, køkken og toilet. Der er ikke afståelse på lokalet og huslejen ligger på de 23700 om måneden.
Skriv til mig på christinaoesterby@hotmail.com eller ring på 21967119
den ligger på hjørnet af pilestræde + klareboderne - gaden efter Kronprinsens gade.
det er to etager...den kan deles af flere folk dog må der kun stå èn på lejekontrakten.
der er to som er meget tætte på at underskrive kontrakten, det er dog ikke sket endnu.
lejen ligger på 23,700,- men kan forhandles.
Overtagelsen sker hurtigst muligt.
Du er velkommen til at ringe på 21967119 hvis det er
mvh
Christina
den ligger på hjørnet af pilestræde + klareboderne - gaden efter Kronprinsens gade.
det er to etager...den kan deles af flere folk dog må der kun stå èn på lejekontrakten.
der er to som er meget tætte på at underskrive kontrakten, det er dog ikke sket endnu.
lejen ligger på 23,700,- men kan forhandles.
Overtagelsen sker hurtigst muligt.
Du er velkommen til at ringe på 21967119 hvis det er
mvh
Christina
Hej Christina,
Har du fortsat et lokale til salg/udleje. Og hvis ikke, hvilket jeg forestiller mig, så må du meget gerne fortælle om du kender til lokaler velegnet til café i Kbh centrum eller i brokvartererne. Tak :-)
/Eivind
Hej Christina,
Mit navn er Mikkel og jeg skriver til fordi jeg er meget intereseret i overtagelse af dit lejemål i Pilestræde.
Du er velkommen til at ringe til mig på telefon 22976863. Du må også gerne maile tilbage med info. mikkel_krath@hotmail.com
Mvh Mikkel Krath