Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handel fra Alibaba

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
Jeg har fundet et produkt inde på AB, som jeg er interesseret i at købe hjem. Problemet er, at jeg "kun" ønsker at købe 100 stk hjem af en pris på omkring 20$. Er de til at forhandle med, når et gælder antallet. Når det kommer til fragten har, har de kommet med et forslag, men synes det lyder usandsyngligt billigt i forhold til afstand og vægt. Kan man være sikker på, at hvis man betaler omkring de 12000 kr. at man får varen eller hvordan er det der? 

På forhånd tak  

Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 71
Fra  Jegelskergarn.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor-emil:

Hej 
Jeg har fundet et produkt inde på AB, som jeg er interesseret i at købe hjem. Problemet er, at jeg "kun" ønsker at købe 100 stk hjem af en pris på omkring 20$. Er de til at forhandle med, når et gælder antallet. Når det kommer til fragten har, har de kommet med et forslag, men synes det lyder usandsyngligt billigt i forhold til afstand og vægt. Kan man være sikker på, at hvis man betaler omkring de 12000 kr. at man får varen eller hvordan er det der? 

På forhånd tak  

Hvad er det for et produkt om man må spørger, kunne være jeg kan gøre det billigere - og hurtigere.

Jeg er i direkte kontakt med flere fabrikker og producenter i Tyrkiet.

Vh

Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan vi tage den over mail ?
Thor-Emil.5700@hotmail.com

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 31. Jul 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sender privat

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring siger at rigtigt mange derinde er villige til at forhandle antalmæssigt uden at prisen ændrer sig synderligt.

Om du kan være sikker på at modtage varen ? Desværre ikke, der er desværre nogle der er uærlige derinde, jeg ved fra tidligere at der er flere herinde der tilbyder at være mellemmand i Kina og mødes med sælgeren og få aftalen i hus den vej - det ville ihvertfald være en god løsning såfremt vi snakker store beløb.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Min erfaring siger at rigtigt mange derinde er villige til at forhandle antalmæssigt uden at prisen ændrer sig synderligt.

Om du kan være sikker på at modtage varen ? Desværre ikke, der er desværre nogle der er uærlige derinde, jeg ved fra tidligere at der er flere herinde der tilbyder at være mellemmand i Kina og mødes med sælgeren og få aftalen i hus den vej - det ville ihvertfald være en god løsning såfremt vi snakker store beløb.

Mvh. Martin

OG ellers, "når det lyder for godt til at være sandt..........."

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

AB har jo escrow service du kan bruge ved betaling og dermed er du som sådan sikret at sælger kun får penge når varen sendes. Derimod kan det så godt være en kopi eller noget ikke godkendt - men du bør være sikker nok på, at varen så sendes. Bare undlad alm. kreditkort betaling. Pas meget på med fragt, men det fik du godt link til. Kun hvis det er til din hoveddør kender du prisen - ellers kan der være en masse omk med at få den fra havn og ud - hør evt helt enkelt en speditør hvad de skal ha for transporten hjem til dig - type DHL, ofte er det sikrere at arrangere transport selv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 4. Dec 13
Indlæg ialt: 88
Fra  Transporteca Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)