For efterhånden et stykke tid siden besluttede jeg mig fra at droppe Computerworld fuldstændigt - jeg læser stort set ikke deres ligegyldige pamflet mere, besøger kun sjældent deres website og deltager ALDRIG i deres debatter. Jeg synes simpelt hen at deres stil og fremgangsmåder er så kritisable, at jeg ikke gider spilde min tid på det - lige så lidt som jeg gider ophidse mig over, eller skrive læserbreve til Ekstra Bladet. Ja, sammenligningen er faktisk ikke helt ved siden af: Computerworld - IT-verdnens svar på Ekstra Bladet
![]() Sjovt nok var der så en der i dag gjorde mig opmærksom på, at der faktisk er andre debattører på ComputerWorld Online der efterlyser min tilstedeværelse. Det må den venlige mand nu lede længe efter - jeg gider ikke genoptage mit forhold til Computerworld Online. Den tid er forbi ...
Så, i stedet for vil jeg "hijacke" deres debat herover og opfordre andre til at gøre det samme. Hvis I ser noget på Computerworld Online som i synes er vigtigt at debattere, så lad os tage snakken her - Amino er et langt bedre sted :)
Jeg gider som sagt ikke skrive flere indlæg, eller i øvrigt kommunikere med Computerworld Online, så hvis der er nogen der har lyst må de gerne give debattøren på Computerworld Online i den konkrete debat et tip om at det er her det sner - debatten er flyttet til Amino ![]() |
Hijacking Computerworld Online
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
|
men computerworld er (efter hvad jeg husker) et IT blad. Amino er for iværksættere. At der så også forekommer mange spørgsmål og debater omkring it herinde (er selv it nørd) er en ting - men at agere it-world herinde er vel ikke pointen med sitet her. OG - har computerworld ikke altid været et popblad ;). |
|
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)