Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boost dit julesalg med søgemaskineoptimering! Kom op på google eller få pengene tilbage!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle Nederby Hansen:

Er der ikke et forum med direkte salg hvor denne dette hører hjemme? Direkte reklame for en ydelse, dem ville der jo vælte ind med hvis vi alle skrev at vi have et godt tilbud? Ved ikke hvordan holdningen eller reglerne er hos Amino for direkte salg i debat forums? Men hører gerne hvis jeg er helt afsporet, for så vil jeg da også komme med mine gode tilbud - dem er der mange af:)

Hej Helle,

Jo, dette er tilladt, dog kræver det at man er Amino Plus medlem for at få lov. Hvis du skal have lov, så skal du bare købe Amino Plus til 99 kr. eksl. moms per måned.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 20
Fra  Bareksperten.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan helt klar anbefale Mads.

Har arbejdet sammen med ham 2 gange, og er nu igang med min 3, og han leverer altid et godt stykke arbejde og til tiden. Han har fået boostet min hjemmeside rigtig godt, og det har helt klart givet mere aktivitet på min hjemmeside. Han er derudover nem at arbejde sammen med og står altid til rådighed for eventuelle spørgsmål.

Som der er skrevet, kan helt klart anbefale Mads og hans arbejde. 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Sørensen:

Jeg kan helt klar anbefale Mads.

Har arbejdet sammen med ham 2 gange, og er nu igang med min 3, og han leverer altid et godt stykke arbejde og til tiden. Han har fået boostet min hjemmeside rigtig godt, og det har helt klart givet mere aktivitet på min hjemmeside. Han er derudover nem at arbejde sammen med og står altid til rådighed for eventuelle spørgsmål.

Som der er skrevet, kan helt klart anbefale Mads og hans arbejde. 

Mange tak for det :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din definition af et højkvalitet link? Og kan du vise et eksempel på et? Skype-Smile

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Hvad er din definition af et højkvalitet link? Og kan du vise et eksempel på et? Skype-Smile

Hej Sander,

Min definition på et højkvalitets link er et link, det både kommer fra en relevant side men også skriver om et emne der er relevant for din side.

Det står i modsætning til spam links, hvor der er en ligegyldig tekst, som ikke skaber nogen værdi og et link fra f.eks en blog kommentar. 

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg plads til 3 mere!

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

DEt vil jeg gerne tage i mod til www.billige-hundebure.dk 

Mvh

Morten

Hej Morten!

Har sendt dig en besked!

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig en plads tilbage denne uge.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)