Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En spændende side: KillerStartups.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Til dem der ikke allerede er bekendt med websitet, vil jeg lige introducere KillerStartups.com.

Hjemmesiden styres af en række eksperter og anmeldere, der analyserer Internettets gang og udvælger websites, de mener kan have potentiale til at blive store eller måske meget store. Det er muligt at afgive stemmer til de anmeldte websites, hvis services, logo og andet information er præsenteret. Der linkes naturligvis til de websites, KillerStartups har anmeldt. De siger de anmelder 30+ websites om dagen, det passer sådan cirka, nogen gange lidt færre, og andre gange lidt flere.

Jeg synes selv det en god hjemmeside og en god ressource, da du får et rigtig godt indblik i, hvad der rører sig derude, og hvad trenden er i øjeblikket. Desuden får du et par gode websites, du garanteret selv kan bruge, smækket i hovedet. :-)

Det er afgjort et besøg værd - KillerStartups.com.

Mvh. Artemis 

Tilmeldt 26. Mar 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 21:41

Hej Artemis!

kunne godt bruge dit link da jeg selv (gerne vil) følge(r) med i udviklingen af sider på nettet.

og 30 reviews om dagen er da noget at tage på hvis de ellers kan finde ud af at stille dem op mod hinanden!

Mvh. Simon Zeeberg

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 12:27

hej Artemis,

lyder som en god side - altid godt at se hvad der rør sig :)

Fra Veflinge
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:43

Super link, bruger allerede siden :)

Med Venlig hilsen Jens - Jelling.it
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)