Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butikslokale i Viby Centret afståes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Viby Centret, 8260 Viby J. - Afståelsessum kontant kr. 1.250.000,-

Overtagelse 11/1-2008 

Butikslokale på 168 m2 + 195 m2 kælder / lager afståes. Ud over butikslokalet på 168 m2 er der ca. 35 m2 foran butikken der må anvendes til gadevarer.

Der er mulighed for at inddrage kælderen til butikslokale og således få en butik på små 400 m2. Der er alternativt mulighed for at overtage lokalerne uden kælderen, såfremt ny lejer ønsker dette.

Butikken anvendes pt. til salg af sportstøj. Af fremtidig mulig anvendelse kan bl.a nævnes: Dametøj, Tøj til unge piger, Mobiltelefoner, Computer, Blomster, evt. Herretøj, noget á lá Tiger el. Søstrene Grene, Fødevarer af enhver art (dog ikke café). Andre brancher kan muligvis også komme på tale - kontakt mig venligst hvis du har et konkret forslag. Der kan ikke afståes til følgende brancher: Radio/tv, kiosk, isenkram/brugskunst, Sportstøj.

Viby Centret er et velbesøgt butikscenter i Århus, med et besøgstal lige under 3 millioner pr. år. Se evt. Viby Centrets hjemmeside www.VibyCentret.dk

Huslejen vil blive forhandlet mellem ny lejer og udlejer. Kan forventes af ligge i niveauet 2.200,- pr. m2 for butikslokalet i stueplan og 550,- pr. m2 for kælder. Derudover kommer  fællesudgifter, el/varme og udgifter til Centerforeningen - anslået samlet udgift 120.000,- Der må således påregnes en samlet udgift til husleje mm. på ca. 50.000,- + moms pr. måned

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 16:39

Se flere informationer på hjemmesiden 7777777.dk hvor du kan downloade salgsopstilling mm. 

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 07:50

Hej

Så er lokalet afstået. Tak for alle henvendelserne.

Websiden www.7777777.dk bliver nu brugt til salg af billigt DJ udstyr

Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:41

Hej , jeg mangle lille butik i århus men det skal pase til frisør salon . hvis det ok kan du kontakt mig eller send sms på 31 66 82 42

M.V.H

Jamal Jaff

Fra Egå
Tilmeldt 13. Sep 07
Skrevet kl. 09:41

Hej Jamal

Som du kan se af mit tidligere indlæg, er lokalet desværre afsat til anden side. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)