Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

luksus webshop er der et marked for det??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hey Aminoer, 

som sagt tror i der er et marked for luksus vare, som cubanske cigarer og eksklusiv spiritus som champagne osv? det handler også lidt om målgruppen? jeg ved godt der er et marked for eksklusiv spiritus. Men jeg vil gerne have et bredt udvalg af eksklusive luksus varer, andet end spiritus.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke er nogen dårlig ting. Jeg ville i hvert tilfælde gerne shoppe på en shop der har luksus ting i den kategori du beskriver :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, det er jeg da glad for hører :) og tak for dit svar. Hvis du vil, kan du så ikke svarer på det her spørgeskema?

hvis der er andre der lige falder over debatten, det ville være fedt hvis i også svarede på spørgsmålende :)   

1.    Hvad er den højeste pris, hvor du synes luksus champagne/cigarer er billige for dig?
2.    Hvad er den højeste pris, hvor du synes luksus champagne/cigarer er dyre, men værd at overveje?
3.    Ved hvilken pris synes du at det bliver så dyrt, at du ikke vil overveje at købe det? 
4.    Ved hvilken pris synes du at det bliver så billigt, at du ikke tror på, at kvaliteten er god nok?

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er nok ikke den helt rigtige at spørge, for generelt bruger jeg ikke mange penge på luksus. Men ville vel nok gerne give 2-300 kroner for en flaske champagne, eller 50 kroner for en cigar. Kan godt være der er nogen der griner og kalder mig en nærigrøv, men det er sådan jeg har det :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)