Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er kommet på en ide men mangler viden..!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.
Jeg er ny her på siden og blev medlem for at få nærmere overblik om hvordan erhvervs verdenen fungere.

Jeg er kommet til det at jeg er kommet på en ide. Som vil være den første af slagsen. Men det kræver jeg kan starte på min ide, jeg har valgt at drive noget selvstændig det bliver nok inden for fænomen udbringning.
Er der nogen der har styr på hvad det kræver, som kickstart udover hjemlige og app. Jeg kan ikke sige hvad ideen er konkret, men er der en ledetråd på hvordan man kan opstarte sit eget med overordnet punkter???
Tilmeldt 12. Oct 14
Skrevet kl. 23:20
Eller lidt info om hvor man kunne få lavet app og hjemmeside.
Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 23:24

Hejsa Macimport

Hvis du ønsker et tilbud på få at få lavet en app eller en hjemmeside er du helt sikkert kommet til det rigtige sted

Det er utroligt mange dygtige udviklere herinde, du kan f.eks prøve at beskrive de funktionaliteter du søger både til din app og hjemmeside og derefter oprette et indlægamino freelancer og i kategorien "Jeg søger et godt tilbud fra dig"

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:43

Macimport:
... men er der en ledetråd på hvordan man kan opstarte sit eget med overordnet punkter???

Det lyder ikke som om du har lavet en forretningsplan. At skrive en forretningsplan er en udemærket måde at gennemtænke de forskellige aspekter af virksomheden på. Det tvinger dig til at tage stilling til forskellige ting som salg, markedsføring, kapitalbehov etc.

Brug ikke 100vis af timer på det. De dage hvor man har forretningsplaner på 50-100 sider er stort set ovre, ihvertfald for opstartsfasen. Jeg har eks. kun selv et Executive Summary (google det), men hvis du har mange løse ender, kan en gammeldags forretningsplan være udemærket.

Her er et link til en skabelon: https://startvaekst.virk.dk/opstart/vaerktoejer-til-opstart/forretningsplan 

Mvh Carsten 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:07

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Oct 14
Skrevet kl. 14:39
De herre, tak for jeres svar.

Jeg ligger nok ud med i første omgang med at lave en forretningsplan og vil derefter spørge ind til mere.

Appens funktion kommer til være sådan. At man er på en forside hvor man har nogle muligheder om at vælge nogle punkter til bestilling. Hvor levering sker indenfor en time. Lidt ligesom nemlig.com App. Dog ikke konceptet.

Mvh Mac
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)