Hjælp !!
Hvis nogen er ekspert og kan skaffe den guld farve jeg søger overfører jeg 400 kr til vedkommende skirv i pb Christian |
Send gerne en PM
Hjælp !!
Hvis nogen er ekspert og kan skaffe den guld farve jeg søger overfører jeg 400 kr til vedkommende skirv i pb Christian |
En pm er en pb |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Du klikker på knappen 'Mere' -> 'send besked' ud for dette indlæg. |
Hej, Send en besked, eller mail til sr@rohdemedia.dk så kigger jeg på det :) |
Ved ikke om jeg forstår spørgsmålet rigtigt, men prøv evt. en af dem her. Gold Goldenrod Ganske gratis :) (Edit: Og hvis det kan bruges og de 400kr brænder hul i lommen på dig, så køb din kodenørd en lagkage eller giv dem til et eller andet velgørende) |
Softwareudvikler med speciale indenfor skalerbare webløsninger. PHP, MySQL, Puppet, Python, Apache, nginx, HTML5, m.m.
http://bitmasch.com/
Simon Rode og Webfreelanceren - Nu beder han jo JER om at sende HAM en besked hvis I har en løsning på hans problem. Hvorfor skal HAN så sende JER en besked først? |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....