Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af Firmabil ? Blir min død.... :/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg længe ville anskaffe mig en gulpladebil....

Jeg er musiker samt manager og skal derfor bruge den til at transportere artister, lyd og lys udstyr HVER weekend...

den skal selvf. være driftsikker og økonomisk at kører i kilometer mæssigt... 

Jeg er nået så vidt til vw t5, mercedes vito, opel vivaro eller Seat Altea xl m. trailer når det er nødvendigt...

Den skal betales privat og ikke over firma... enten ved brugt køb, leasing eller finansiering... Jeg er bare gået død i det, og har læst både godt og ondt om alle modeller og købsmuligheder, så mit spørgsmål er??

Hvad har i valgt at gøre jer der måske var i samme situation ??  Er der nogen der har nogle erfaringer at dele ud af?? os gerne om andre bil modeller...

Alt hjælp og vejledning er velkommen :)

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 22:33
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

BMW eller Jaguar. Måske bentley?

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lars Pedersen:
Jeg er musiker samt manager og skal derfor bruge den til at transportere artister, lyd og lys udstyr HVER weekend...

Bliver det ikke lidt begrænset hvor mange artister du kan have med i de bilmodeller du tænker på, når det er gulplade biler ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:07

Hej Lars,

Forstår din frustration. Det kan være en jungle at finde rundt i. Jeg har faktisk i sidste uge netop handlet en Seat Altea XL for en ehvervskunde, til 30.000kr under markedspris. Smid mig en mail eller giv mig et kald, så prøver jeg at gå dine behov igennem og finde et match, til den rigtige bil til den bedste pris. Så kan du bruge din tid på det som skaber værdi for dig imens :-) 

Mvh

Mads

www.mk-carconsult.dk 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 00:54
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvis jeg var dig ville jeg snuppe en Ferrari.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:59

Jan Pedersen:
Hvis jeg var dig ville jeg snuppe en Ferrari.

Har du overhovedet læst spørgsmålet, eller vælger du bare at slynge navne ud på dyre bilmærker?

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:57

typisk skal jeg kun have 1 eller 2 med i bilen... 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:59

tak for tilbudet, jeg vil bestemt benytte mig af det hvis det bliver aktuelt... Har lige fundet mig en midlertidig løsning her i formiddags, men vil bestemt tage kontakt på et senere tidspunkt. 

Fra Jels
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:45

Lars Pedersen:

tak for tilbudet, jeg vil bestemt benytte mig af det hvis det bliver aktuelt... Har lige fundet mig en midlertidig løsning her i formiddags, men vil bestemt tage kontakt på et senere tidspunkt. 

Det er bare i orden Lars. Jeg har allerede en bil i tankerne som kunne være ideel til dit behov - dog begrænset af hvad dit budget vil være selvfølgelig. Så når tiden er inde kontakter du mig bare. :-)

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 10:17

Hvis du skal have op til 2 med, så er Altea XL jo allerede udelukket på gule plader. Så er der kun de store varevogne tilbage, som har 2 passagersæder.

Altea XL er ellers en dejlig bil. Jeg havde selv en på gule plader med DSG gear. Men som der blev nævnt så er de pænt svære at sælge igen til en ordentlig pris. Jeg måtte også et stykke under, hvad der blev kaldt markedsprisen.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)