Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed i USA

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Morud
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med tanker om at starte en Import virksomhed i San Francisco, Californien. Jeg kan dog se at for at få lov til at starte virksomhed i USA skal du selvfølgelig have et visum, So far so good. Hvad jeg kan se er der dog også ret hæftige pengekrav til dette visum, er der nogen der har erfaringer med at omgå dette, eller har gode forslag til hvordan man kan argumentere for ikke at skulle stille med 100.00 dollars?

På forhånd tak.

MVH Kristian 

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er efterhånden en del amino'er bosat derovre, så der burde være hjælp at hente.. 

Mig bekendt er der ingen regler om hvor mange penge man skal have for at få visum, men mener man skal dokumentere at firmaet har en god og stærk økonomi..

Hvad vil du importere derovre? :-)

Er det påkrævet at det er Cali? Dette er klods alt en af de dyreste stater i hele USA

Fra Morud
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for det hurtige svar. Det er korrekt at du egentlig bare skal kunne dokumentere en sund økonomi, plus det løse, og for nu at være ærlig, så kniber det lidt med det løse, mens jeg dog ikke er så bange for hvad der skal ske i realiteten.

Produktet er inden for cykelbranchen, og Californien ville derfor ultimativt være den stat det gav mest mening at starte i. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)