Hej Kan man være CEO i en enkeltmandsvirksomhed? Hedder det direktør? Eller hvad hedder det rigtigt? |
Man er vel bare ejer?
Hej Kan man være CEO i en enkeltmandsvirksomhed? Hedder det direktør? Eller hvad hedder det rigtigt? |
Man er vel bare ejer? |
Du bestemmer vel selv din titel i dit eget firma :) |
Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!
Du er bare ejer af din enkeltmandsvirksomhed, men hvis du synes det er smart at skrive CEO hos (???????) på facebook, |
Der var en gang hvor man kaldte en spade var en spade. Kald dig hvad du vil. Hvad er formålet med at gemme sig bag en eller anden ligegyldig forkortelse? Det er i min optik vigtigere at du fokuserer på arbejdet i virksomheden fremfor titler.... |
Hvad med bare at kalde sig indehaver eller ejer. Er du et "en mands orkester" lyder det som om du prøver og puste dig større end du er med en CEO titel. Spil istedet på fordelene ved at være enkeltmandsfirma, tror det giver mest positive resultat i det lange løb. |
|
Ser ikke så seriøst ud at anvende CEO i sin signatur for en lille virksomhed, så det ville jeg ikke gøre :-) |
Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu