| Hej Thomas, har sendt dig en mail. Mvh Benny | 
Så er der sendt gennemgang og forslag afsted til en række, forhåbentlig glade modtagere.
Tilbuddet slutter snart, så kontakt mig endelig hvis der sidder nogle der vil benytte dette.
 Debat
             Debat

| Hej Thomas, har sendt dig en mail. Mvh Benny | 
| Så er der sendt gennemgang og forslag afsted til en række, forhåbentlig glade modtagere. Tilbuddet slutter snart, så kontakt mig endelig hvis der sidder nogle der vil benytte dette. | 
Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto.
| Hej Natasha Tak for de pæne ord her og på mail. I giver lyd som aftalt:-) Rigtig god dag. Hilsner Thomas | 
Mark-marketing.dk er eksperter i Google Adwords. Kontakt os på thomas@mark-marketing.dk og få en uforpligtende gennemgang af jeres konto.
| Hej Alle, Så blev det d.31 oktober og dermed sidste dag for tilbuddet om gratis Adwords gennemgang. Jeg ser frem til at høre fra jer. Hilsner, Thomas | 
| Og et sidste "til toppen" inden tilbuddet udløber. Kontakt mig inden midnat for at benytte dig af tilbuddet om gratis gennemgang af din virksomheds Adwords. |