Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har en million idé

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino, overskriften siger det hele. Hellere overdrive end være for kedelig, hehe

Jeg går rundt med en lille ide, som jeg arbejder på hjemme i mit skur. Mit problem er, at jeg står og skal ha' lavet min idé ud af fx kraftig pap eller plastic i bestemte mål, som jeg ikke har maskineriet eller værktøjet til. 

Det jeg søger råd til er, om nogen herinde kender til et firma, der har mulighed for at fremstille en form til mig ud af det specifikke materiale og i de specifikke mål? Så man evt. kan få en lavet en prototype og arbejde videre derfra på sin idé. hvis man går rundt med en Ole opfinder inde i sig. 

- Søren 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Du kan eventuelt tage kontakt til teknologisk institut. De har en masse kontakter til den slags, og kan helt sikkert hjælpe dig videre.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren.

Nu ved jeg ikke hvad dit budget er men jeg kan hjælpe med bla.a 3d tegninger, renderinger, FEM analyser for evt CE mærkning af produktet, og jeg vil kunne lave alle former for 3d filer af dit produkt i forhold til at få lavet en form.

www.daltek.dk

Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange gange er det bedste ikke at lave en prototype som det færdige produkt skal se ud, men lave en meget grov model bare for at vise konceptet. 

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

I Odense har vi et FabLab hvor man gratis kan komme ned og få lavet sine prototyper i 3dprint eller ved fræsning. Så prøv eventuelt at tjekke på nettet om der er noget lignende i nærheden af hvor du er. Der kan de måske hjælpe dig videre.

Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslagene, og tak Uldal, men jeg har allerede tegningerne på den, mangler bare at få den udført i materiale, pap eller plastic. 

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

husk at få patent ;) 

det ville være ærgeligt hvis din "million idé" gik til en anden.

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren, 

Send mig en mail på SebastianSbeen@gmail.com

Jeg har adgang til en 3D printer som kan printe i plastik, og jeg kan tegne dit produkt i et professionelt 3D CAD program, så du senere vil kunne få den støbt og produceret. 

Jeg har en del erfaring i hvordan men for en prototype (ide) til virkelighed. Så kontakt mig endelig. 

Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skriver jeg bag øret, du hører fra mig engang.

- Søren

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)