Hej, Jeg står foran at skulle investere tid og kroner i at udvikle få flere besøgende på en virksomheds søster hjemmeside. Lidt praktisk info: Virksomheden af en af verdens førende indenfor bl.a. drivhuse, og andet godt til haven. De har så lavet en søster hjemmeside, hvor folk kan komme ind og få gode råd og tips til haven. De kan stille spørgsmål og en kendt havemand svarer. Dette vil jeg gerne udbygge med noget mere. Jeg tænker bl.a. på et forum, hvor man kan give hinanden gode råd osv. Det er naturligvis meningen, at vi skal tiltrække rigtig mange besøgende, og så have noget diskret markedsføring på siden. Men hvad kan man ellers lave? Det skal gerne ende ud med en rigtig god og lækker forbruger side :-)
|
Ved ikke om det kan betale sig, men have folk elsker jo at se ting gro.. Så hvad med at lave nogle webcams fra flotte haver, drivhuse og lign? Så skal der være et foto galleri, så man kan se udviklingen. Lav evt konkurrence blandt brugerne, der kan oploade deres egne "før og nu" billeder...
Kunne sikkert også give lidt PR i haveblade :)