Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender i det når......Finansiering er vanskelig

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i det at man sidder og drømmer lidt, skriver et par mails frem og tilbage med en leverandør og det man drømmer om kan blive en virkelighed........ hvis lige man smider 250.000 :(

Her sidder man og savler over nogle lækre produkter der ser møg lovende ud, og så har man hverken mulighed for at låne penge eller andet (selvom jeg ikke er meget for det alligevel) for at kunne handle produkterne.

Jeg har en webshop med salg af bilstereo, og er konkurrencedygtig på 95% af alle min priser. Der er ikke så stor fortjeneste, men alligevel nok til det hele løber rundt, og det skaber plus på bundlinjen trods meget få ordre.
Jeg bilder mig selv ind at hårdt arbejde med hensyn til reklame og meget mere er vejen frem, og det viser da også sin gode side i ny og næ, men nogle dage er bare et sort hul, og så får man intet lavet.
Alt er på hobbyplan, og som sagt hverken kan eller vil jeg låne penge til det, da det er roden til alt ondt, og at jeg har for meget gæld i forvejen. Men for dælen hvor kunne det være rart med 25-40.000,- på firmakontoen og handle varer hjem for.
Drømmen er jo at den lille webshop bliver så kendt, at jeg rent faktisk kan åbne en butik med kvalitetslyd til køretøjer, og leve af det. Konkurrencen er rimelig hård kan man se rundt omkring, og man skal ha det som hobby også, hvis man skal kunne leve af det. Bruger du det ikke til dagligt selv, falder man af på den, og hvem gider købe et produkt af en der ikke aner hvad han sælger ? 

Og hvor vil man egentlig hen med det her opslag ?
Ja jeg aner det faktisk ikke helt :D
Måske høre lidt fra jer andre om hvordan i holder gejsten oppe og laver jeres reklame ?
Måske høre lidt fra jer andre om hvordan i startede ud med hensyn til køb af produkter, mængder og det hele ?

Håber at få lidt hjælp og lidt motivation fra jer som rent faktisk er gået fra ingenting til big business :)

Ha en rigtig fed dag folkens!

Med venlig hilsen
Christian H.
HECA.dk 

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint lille indlæg :)

Og ja vejen uden penge er jeg også lidt igang med. DVS, vejen til at generere en smule penge jeg kan bruge på at lave endnu flere :)

Som jeg også skriver (dog lidt mellem linjerne) bliver jeg ikke på stående fod millionær af min webshop. Det ren hobby og indlæring omkring online salg :)

De varer jeg går og drømmer om, vil blive mit eget brand. et mærke jeg selv designer og får sendt hjem, og så ud til butikkerne og få sat det helt store igang.. det bare skide svært at sælge en vare man ikke har hjemme ;) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)