Vi har mange kunder på WooCommerce og WC er rigtig sulten når det gælder CPU.
Jeg har flyttet et par kunder fra f.eks. one.com, fordi de lige ud sagde, at de ikke understøtter WooCommerce. Ganske enkelt fordi WC æder CPU.
Vi har en kunde hvor der er et par tusinde brugere på hver morgen inden for kort tid, og så kræver det sin server.
Hvis man kan, så er det en god ting at lægge selve WooCommerce på et andet domæne/server, så det ikke går ud over hele hjemmesiden når der er rigtig meget aktivitet.
En ting mere med WooCommerce. De fleste bruger et købetema og de fleste købetemaer ser godt ud grundet store billeder. Store billeder fylder meget og mange forstår ikke at optimere billeder. Så hver side kan hurtigt komme til at fylde mange mb, så husk at få fri trafik med :-)
Evt, skriv en privat besked til mig eller en mail på lucas @ hosting4real.net - men noget mere info, så skal jeg nok tage et kig på hvad der kan gøres, og hvad der gør siden ufattelig langsom, og hvad den mest optimale løsning ville være for dig.
Forsat god fredag!
Venlig Hilsen Lucas R
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Men er der ellers nogen der kan foreslå steder at have VPS
Om at have en VPS, vil gøre din side hurtigere - kommer kun an på om den bliver konfigureret korrekt.
Men hvis du kan fortælle lidt mere om dine behov (udover den skal kunne trække den side + den ikke skal være for dyr), skal det være en managed løsning, eller unmanaged etc. - Så vil det være nemmere at anbefale dette.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.