Hej Amino. |
Tag en snak med ham :)
Hej Amino. |
Jeg vil give ham et kald :-) |
Jeg ville bare skrive stille og roligt og i pæn tone til ham og bede ham om at få det fjernet. Du ved aldrig hvor du møder ham henne næste gang, så man kan lige så godt opføre sig pænt. Hvis han nægter eller spilder din tid med undskyldninger, kan du begynde at rulle de tunge argumenter ud. |
Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu
Jeg ville gøre som ovenstående. Og husk at have dokumentationen på plads, så du kan bevise at det er dig der er opretshaveren til banneret ved en evt. retssag. Det kan være en original photoshopfil eller andet. |
Du skal huske at tage et screenshot saa du har et bevis for det |
Du bør i første omgang IKKE ringe, da du dermed intet dokumentation har for samtalen, såfremt sagen skulle gå videre derfra. I stedet bør du sende en kortere, men meget præcis mail, hvori du kort beskriver problemet, samt evt vedhæfter en faktura for krænkelsen af din ophavsret. Du kan læse mere her i disse guides til, hvordan og hvorledes du gør. Du skal ligeledes gøre op med dig selv, hvor langt du vil gå i denne sag. Før du kontakter modparten, således at du ik taber ansigt senere hen! Men før du sender noget, skal du have styr på følgende:
Du skal være velkommen til at kontakte Not Allowed, og så skal vi hurtigt og kort give vores vurdering af sagen, evt tage os af sagen, hvis du ønsker dette... |