Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find mig på nettet?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Strib
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  By Maise Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ved godt at den har været oppe og vende MANGE gange her... og jeg ha tævet rundt i gl debatter her, for at blive bare lidt klogere.... det er så ikke sket, så vil starte med et simpelt spørgsmål.

Er det Google Adwords, hvad jeg skal ha fat i? Det er en jungle derude, og jeg kan ikke lige smide 15.000 til ny hjemmeside og alt muligt andet smart!

Min hjemmeside er tilknyttet mit bookingsystem, og jeg har ladet mig fortælle at eftersom den er bygget op som den er (eller mangel på sammen) - så kan man ikke umiddelbart optimere på den?

Så er vi ude i at jeg skal ha Google annonce for at jeg popper op når man eks søger "frisør Middelfart"?:-)

Venligst

Methe

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er både AdWords og SEO du skal have gang i. Du kan dog sagtens nøjes med den ene slags.

Man kan sige det således, at med AdWords får man potentielt 25-30% af de clicks der kommer på søgningen, mens det organiske søgeresultat, altså SEO, får de resterende clicks.

Hvis din hjemmeside er en del af et bookingsystem, altså ikke en reel hjemmeside men blot en underside så kan det være svært for dig at styre indholdet. Og dermed være svært at SEO optimere den.

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Methe

Der er 4 ting jeg ville koncentrere mig om hvis jeg var dig og det er:
Adwords
SEO
Google+
Sporing af dem der booker(Kan jeg se du bruger Admind)

Sporingen er ekstremt vigtig. Med sporing kan du se præcis hvad der er søgt på når folk har booket, og med tiden vil du så kunne komme frem til præcis hvad en ny kunde koster. Vi oplever at en ny kunde koster imellem 100-400kr grunden til det svinger er faktorer som Website, lokal konkurrence, produkter der tilbydes(er du fx kun damefrisør er det klart at herre ikke booker hos dig)  

Du må sige til hvis jeg skal hjælpe dig videre, vi ser gode resultater hos vores kunder, og har du ikke brugt Adwords før kan jeg give dig 1250kr ekstra til kliks, såfremt du bruger 1250kr.

Fra Strib
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  By Maise Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke brugt adwords eller andet... Og har brug for hjælp tak;-) - har bare ikke uanede midler til det:-/
Tager lige fat i dig via din hjemmeside Kim, ikk?:-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er helt fint Methe. Hvis du vil prøve det så er Adwords nok det bedste sted at starte, så virker det med det samme og vi kan hurtigt se hvad det koster at få en ny kunde for dig :)

Fra Strib
Tilmeldt 9. Oct 14
Indlæg ialt: 3
Fra  By Maise Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder dælme godt:-)
- jeg ringer lige senere idag, så vi kan komme igang... Jo før jo bedre!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)