Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange referring domains men lav page rank

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lidt et generelt spørgsmål vedrørende referring domains og page rank, som jeg ville høre, om der var nogen der kunne gøre mig lidt klogere på.

Hænger disse to parametre normalt ikke sammen? Altså, hvis man har mange referring domains - fx over 1500, så har man normalt også en høj page rank? Eller er der masser andre faktorer som også kan spille ind her?

På forhånd mange tak.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elisabeth, 

Kvaliteten af linksene betyder i høj grad noget for din pagerank. Hvis kvaliteten er linksene er lav/dårlig, tilfører de oftest ikke ret god linkværdi. Det vil sige, at man skal arbejde på at få gode, relevante kvalitetslinks til at pege ind mod dit site. Hellere et par få stærke links end 100 dårlige links i min verden.

Håber det besvarede dit spørgsmål.

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det var også det, jeg tænkte.. Det er ikke mit eget site men et konkurrerende på et udenlandsk marked, og tallene undrede mig meget, da jeg ikke ellers har fundet deres hjemmeside specielt god eller optimeret. 

Du skal have tak for din kommentar og god dag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Det er jo ikke noget problem at få mange links, og sågar at købe dem - meeeen de gavner sjældent et website :)

God dag.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)