Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette en god idé?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan ikke få patent på en ide, men kun på den tekniske løsning.

Fra Fredericia
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 112
Fra  NiceWall.dk Skrevet kl. 17:16

Carsten Jacobsen:

Min største bekymring er måske, at hvis jeg ser på en app at der er en ledig p-plads, er der måske 5 andre med samme app der ser den samme plads, og så kører vi alle til den plads, og 5 af os kører så forgæves. 

Mvh Carsten

Det kan jo nemt løses ved, at parkeringspladsen optages i app'en i X minutter og frigives, hvis du alligevel ikke tager p-pladsen. Det er vel lidt ligesom ved billetbestilling, hvor dine sæder er reserveret indtil du har fået indtastet dine kreditkortoplysninger osv. med mindre du er for længe om det. Problemet ville i højere grad være, at personer uden app kunne tage pladsen. Den er jo ikke spærret af bare fordi en anden har fundet den på sin app.

Derudover tænker jeg på trafiksikkerheden - og det i ulovlige - i at betjene mobilenhed mens man betjener app'en, hvis man gør det på vej dertil. Det vil være lidt upraktisk, hvis man først skal finde et sted at holde for at kunne finde en p-plads.

Få liv på væggen med wallstickers fra NiceWall.dk. Motiver og tekster til ethvert rum i din bolig - eller virksomhed. Se også vores udvalg af emaljeskilte til væggen.

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:17

sikken omgang sludddddder.

http://www.dkpto.dk/opfindelser/information/beskyt-din-opfindelse/kan-jeg-faa-patent-paa-min-ide.aspx

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)