Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Attraktive domænenavne sælges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har igennem mange år haft en masse idéer til nye projekter jeg gerne ville sætte i søen, men tiden er bare ikke til at få projekterne søsat.

Derfor laver jeg nu lidt oprydning i de domæner jeg har købt igennem tiden, da jeg bare må erkende, at jeg nok heller ikke i nær fremtid får tid til det.

Det er mig ikke absolut magtpåliggende at få domænerne solgt, og kan jeg ikke få den mindstepris for dem jeg har sat, så beholder jeg dem bare.

Derfor er mindsteprisen (MP) heller ikke til forhandling.

Bud kan afgives via e-mail til michael [at] oxkjaer [dot] dk og IKKE her i tråden, og budgivere bliver holdt ajour såfremt der kommer andre/bedre bud.

For at komme det selvbestaltede domænepoliti i forkøbet, så er ingen af nedenstående domæner købt med videresalg for øje, de har bare ligget i projektskuffen i 5-10 år, så kommentarer omkring dette gider jeg ikke bruge tid på :-)

Bud er velkommen frem til søndag den 19. oktober 2014.

6-shoppen.dk
MP: 1000,-
advokatbasen.dk
baby-guiden.dk
MP: 500,-
boliglejer.dk
citysalonen.dk
danske-kroer.dk + danskekroer.dk
MP: 2000,-
datinglinien.dk + datinglinjen.dk
MP: 1500,-
erotiklinien.dk + erotiklinjen.dk
MP: 1500,-
erotikpartner.dk
golf-guiden.dk
hestestedet.dk + heste-stedet.dk
MP: 2500,-
htmlkursus.dk
iphone-guide.dk
kennelklub.dk
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:35 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Vil lige informere dig om, at man ikke må sælge .dk domæner det er nemlig imod deres politik, da du ikke ejer domænerne du låner dem bare.

Hvis folk er interesseret i disse domæner kan de bare anmelde dem, med et link til denne post, hvorefter de bare kan købe dem.

Ville bare lige informere dig om dette.

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 12:51 | Låst

Tak for informationen, men er du så ikke lige rar at fortælle mig hvor præcist det står?

Som jeg skriver, så er ingen af domænerne købt med henblik på videresalg eller udlejning jf. DK-Hostmasters regler om warehousing.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:55 | Låst
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:07 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prøv selv og læs reglerne igen og så læs hvad jeg skriver.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:11 | Låst
3.5 Forbud mod warehousing
En registrant må ikke reservere, registrere og opretholde registreringer af domænenavne alene
med videresalg eller udlejning for øje, også kaldet warehousing, jf. Domænelovens, § 12, stk.
2.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:16 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Man må godt sælge dk domænenavne men det er korrekt at man ikke må købe dem eller opretholde dem med videresalg for øje. Det er her i eksemplet ikke bevist at de er købt eller opretholdt med vidersalg for øje så skal vi ikke lige holde den diskussion ude?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Fra  Altero Design Skrevet kl. 13:17 | Låst

Du glemte også at fremhæve ordet "alene", for det er jo lige præcis det der ikke er tale om! Jeg købte domænerne med henblik på at anvende dem selv for 5-10 år siden - ellers havde jeg jo nok afhændet dem for længst.

Jeg vidste jeg ikke skulle begynde at kommenterer på dette "fnidder fnadder", så jeg stopper min medvirken i denne dialog.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)