Jeg har igennem mange år haft en masse idéer til nye projekter jeg gerne ville sætte i søen, men tiden er bare ikke til at få projekterne søsat. Derfor laver jeg nu lidt oprydning i de domæner jeg har købt igennem tiden, da jeg bare må erkende, at jeg nok heller ikke i nær fremtid får tid til det. Det er mig ikke absolut magtpåliggende at få domænerne solgt, og kan jeg ikke få den mindstepris for dem jeg har sat, så beholder jeg dem bare. Derfor er mindsteprisen (MP) heller ikke til forhandling. Bud kan afgives via e-mail til michael [at] oxkjaer [dot] dk og IKKE her i tråden, og budgivere bliver holdt ajour såfremt der kommer andre/bedre bud. For at komme det selvbestaltede domænepoliti i forkøbet, så er ingen af nedenstående domæner købt med videresalg for øje, de har bare ligget i projektskuffen i 5-10 år, så kommentarer omkring dette gider jeg ikke bruge tid på :-) Bud er velkommen frem til søndag den 19. oktober 2014. 6-shoppen.dk
MP: 1000,-
advokatbasen.dk
baby-guiden.dk
MP: 500,-
boliglejer.dk
citysalonen.dk
danske-kroer.dk + danskekroer.dk
MP: 2000,-
datinglinien.dk + datinglinjen.dk
MP: 1500,-
erotiklinien.dk + erotiklinjen.dk
MP: 1500,-
erotikpartner.dk
golf-guiden.dk
hestestedet.dk + heste-stedet.dk
MP: 2500,-
htmlkursus.dk
iphone-guide.dk
kennelklub.dk
MP: 500,- |
Hej
Vil lige informere dig om, at man ikke må sælge .dk domæner det er nemlig imod deres politik, da du ikke ejer domænerne du låner dem bare.
Hvis folk er interesseret i disse domæner kan de bare anmelde dem, med et link til denne post, hvorefter de bare kan købe dem.
Ville bare lige informere dig om dette.