Hej Amino. |
Hej.
Har du mulighed for at sende en detaljeret funktions liste, så det er muligt at se hvordan du ønsker at det skal fungerer?
Hej Amino. |
Hej. Har du mulighed for at sende en detaljeret funktions liste, så det er muligt at se hvordan du ønsker at det skal fungerer? |
Send mig gerne en beskrivelse af hvad du helt nøjagtigt kunne tænke dig så finder vi en løsning |
har slet ikke styr på hvad den præcist skal indeholde endnu... men det kan jeg rimeligt hurtigt få... handler rigtigt meget på ebay i tyskland og kender et par shops der som er stort set som den jeg gerne vil ende med at have.... |
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |