Max unikke besøgende på en dag var omkring 3000, da siden var på sit højeste, før den blev nedprioriteret. Nu hvor den ikke rigtig opdateres særlig tit og ej hellere promoveres på nogen måde, er der kun tale om ca 5-600 unikke besøgende om dagen som laver 2500-3000 sidevisninger. Tidligere undersøgelser viste, at sidens indhold holder temmelig længe på gæsterne, jeg har dog desværre glemt hvor lang genemsnitstiden var :-( |
Undskyld, men som forhenværende underviser og meget sproglig opmærksom kan jeg altså ikke lade den her passere - beklager. Jesper, det er ikke personligt ment, men kan I ikke se hvis I kommer til at bruge det i en pressemddelelse?
Dato: 2/7/2006 11:36:42 PM Forfatter: Jesper NAderes middelstalt elendige klikrate.Ordet "middelstalt" er et nyt dansk ord - så nyt, at det har sikkert ikke har eksisteret før Jepser brugte det. Tillykke med at du har skabt et nyt ord, Jesper! Det må vel betyde noget i retning af en gennemsnitsudtalelse (middels-talt), hvilket jo bestemt heller ikke er særlig mundret.Men måske var det snarere vendingen "mildest talt" du var på jagt efter? Det betyder, at man kommer med en underdrivelse i forhold til de faktiske omstændigheder. Findes også som "mildt sagt".Som sagt, det er ikke personligt ment - og jeg kan faktisk rigtig godt lide dit nye ord, Jesper!