Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betaling til skribent! Hvordan?

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Max unikke besøgende på en dag var omkring 3000, da siden var på sit højeste, før den blev nedprioriteret. Nu hvor den ikke rigtig opdateres særlig tit og ej hellere promoveres på nogen måde, er der kun tale om ca 5-600 unikke besøgende om dagen som laver 2500-3000 sidevisninger.

Tidligere undersøgelser viste, at sidens indhold holder temmelig længe på gæsterne, jeg har dog desværre glemt hvor lang genemsnitstiden var :-(

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 09:46
Undskyld, men som forhenværende underviser og meget sproglig opmærksom kan jeg altså ikke lade den her passere - beklager. Jesper, det er ikke personligt ment, men kan I ikke se hvis I kommer til at bruge det i en pressemddelelse?

Dato: 2/7/2006 11:36:42 PM Forfatter: Jesper NA 

deres middelstalt elendige klikrate.

Ordet "middelstalt" er et nyt dansk ord - så nyt, at det har sikkert ikke har eksisteret før Jepser brugte det. Tillykke med at du har skabt et nyt ord, Jesper! Det må vel betyde noget i retning af en gennemsnitsudtalelse (middels-talt), hvilket jo bestemt heller ikke er særlig mundret.

Men måske var det snarere vendingen "mildest talt" du var på jagt efter? Det betyder, at man kommer med en underdrivelse i forhold til de faktiske omstændigheder. Findes også som "mildt sagt".

Som sagt, det er ikke personligt ment - og jeg kan faktisk rigtig godt lide dit nye ord, Jesper!
Fra Fredericia
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:40
Undskylder for den manglende sproglige korrektur læsning, desværre var resultatet af en disparat fordeling af hvile og arbejde.
Håber at der findes nok tilgivelse til en ynkelig 1.g''er.

Og iøvrigt skal vi nok holde vores nye ord fra en fremtidig pressemeddelse.

Mvh Jesper N. Asmussen

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 19:44

åhhh, jeg kan godt huske hvordan de var i 1.g: alt for mange fester og alt for lidt tid!

(i dag er det snarere "alt for for få fester og alt for lidt tid"...)

den sproglige uopmærksomhed er tilgivet
Side 3 ud af 3 (24 indlæg)