Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med de der links?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Indlæg ialt: 86
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har oprette siden:

http://billigsterealkreditlaan.dk/

Den skal (sjovt nok) forsøge at ranke på søgningen "Billigste realkreditlån".   -Det gør den så ikke specielt godt. Faktisk er den ikke med på google's top 120 :-(  Skulle jo helst være på side 1, før det giver mening.

Jeg kan ikke se den har nogen indgående links, når jeg forsøger at tjekke den på diverse gratis online sider der har til formål at tjekke for links.

Jeg mener ellers jeg har linket til den, via min "normale" hjemmeside. -Men det tæller måske ikke?  -derudover burde der også være et par 301 redirects fra nye sider. Jeg købte nemlig billigste-realkreditlaan. og med "å" osv.  -men det tæller måske ikke rigtig noget?

Nogen gode ideer til hvordan man får back-links der "virker"... eller ja, bare links i det hele taget?

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 13:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allerede nu har du et fint link herfra Amino.

Noget du kan gøre for at hente links, er at være aktiv på foras - gerne relevante. Når du har bidraget nok, vil du så få mulighed for at smide et link i din signatur. Her på Amino er det efter 25 indlæg. Det kan give rigtig mange links, men fra ét domæne.

Så prøv at find nogen forums der omhandler lån af den ene eller anden art, og bidrag derinde. Du kan også gå på jagt efter bloggere eller almindelige hjemmesider der skriver om emnet, og tilbyde et gæsteindlæg. Det kan også give nogen links. Ofte langt færre end hvad man fra forum signaturer, men det betyder ikke noget, da mængden af domæner man får links fra også spiller en rolle. Og selvfølgelig hvor relevant siden er i forhold til det den linker til. Så ingen grund til at tilbyde noget til en katte-blog.

Noget andet du kan gøre - det vil dog kræve en programmør indover. Du kan lave (eller få lavet) en realkredit lån udregner af en art, som folk kan sætte på deres hjemmeside i form af embeds, hvor du så derigennem får et backlink i embed koden. Det er en lidt større omgang, men hvis folk bruger den på deres side, er det et backlink du med tiden ikke gør noget for.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 13:14

Realkreditkonsulenten:

Hej,

Jeg har oprette siden:

http://billigsterealkreditlaan.dk/

Den skal (sjovt nok) forsøge at ranke på søgningen "Billigste realkreditlån".   -Det gør den så ikke specielt godt. Faktisk er den ikke med på google's top 120 :-(  Skulle jo helst være på side 1, før det giver mening.

Jeg kan ikke se den har nogen indgående links, når jeg forsøger at tjekke den på diverse gratis online sider der har til formål at tjekke for links.

Jeg mener ellers jeg har linket til den, via min "normale" hjemmeside. -Men det tæller måske ikke?  -derudover burde der også være et par 301 redirects fra nye sider. Jeg købte nemlig billigste-realkreditlaan. og med "å" osv.  -men det tæller måske ikke rigtig noget?

Nogen gode ideer til hvordan man får back-links der "virker"... eller ja, bare links i det hele taget?

Nej, der er vist ikke nogle indgående links(nu har du selvfølgelig et fra Amino). Kan vi se din "normale" hjemmeside, hvor du har linket til den?

Redirect overfører linkjuice, hvis der altså er noget at overføre, men du vil ikke finde backlinksne i nogle af værktøjerne. 

Det vil tage dig et godt stykke tid at få den side 1, så det er bare på med arbejdshandskerne :)

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 13:24

Siden, der gerne skulle linke er denne:

http://realkreditkonsulenten.dk/

Godt nede på siden, står der ankerteksten "billigste realkreidtlån", som så henviser til hjemmesiden billigsterealkreditlaan.dk  -men jeg har måske gjort noget forkert?

Har i øvrigt lavet en lille låneberegner, der kan vise hvor bidragssatsen på et givent lån, er lavest henne (samt hvad det betyder i kroner og ører, både hver måne og over en 10-årig periode).  -Den er dog på min hovedside, og ikke en del af den side jeg nu forsøger at ranke med.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 13:29

Du kunne jo også give dine leverandører en fin anbefaling, hvis de ellers fortjener den, så linker de nok gerne til dig. Du kan ikke forvente, at linktjekkene altid er præcise.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 13:35

Hej Louise,

Måske jeg spørger lidt dumt her, men hvilke leverandører tænker du på?  

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 13:44

Ja, det ved du jo bedst, det kunne være webdesigner, fotograf, tekstforfatter, eller hvem der måske ellers har hjulpet dig - eller måske kan du anbefale nogle af dine samarbejdspartnere for deres gode indsats før i tiden. 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 14:29

Kunne være jeg skulle betale mig fra nogle flere ting... har nemlig ikke så mange underleverandører :-)  -Men et meget fint råd, tak skal du ha'.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 14:41

Som andre skriver, er gæsteblogindlæg også en rigtig god idé, da du får mulighed for at dokumentere din ekspertise, samtidig med at du scorer et link.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 12. Aug 14
Fra  Realkreditkonsulenten Skrevet kl. 15:43

Tak igen Loiuse... Jeg havde i øvrigt skrevet en mail til dig i fredags. Tænker du måske har travlt, men har endnu ikke fået noget svar  fra dig.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)