Vi har indtil videre i mit lille enmandsfirma brugt en selvopfundet kassekladde i excell og ladet revisoren om resten når det var tid til momsafregning og skatteregnsskab. Nu vil vi gerne have lidt mere styr på skatten og momsen løbende selv. Hvordan starter man nemmest op midt på et regnskabsår (her tænkes på ny momsperiode, 1/2-års). Der er i dinero kun beskrevet hvordan man starter op fra et nyt regnskabsår. og hvilke program er egentligt bedst dinero eller e-conomics |
Dinero er jo et af Thorborgs børn ligesom Amino, så mon ikke vi skal sige Dinero :-)
Jeg vil dog sige det på den måde... Economics har mig bekendt fået lidt kritik for at være meget regnskabs baseret, og dermed måske ikke så simpelt at bruge som Dinero. Men der er nok en del revisorer som kender economic rigtig godt, der helst vil have du bruger dette. Vi bruger Economic, men kun fordi vores bogholder allerede kendte dette, og Dinero var ikke på markedet endnu da vi startede op.
Men hvis ikke du nødvendigvis er regnskabs haj, så ville jeg prøve med en gratis version af Dinero.
Dette har jeg dog ikke noget saglig belæg for at udtale mig om. Kan være nogen af regnskabs folkene her på Amino bedre kan rådgive dig :-)