Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey !

Når jeg skal lave diverse regnskaber osv. 

For at være sikker, vil jeg gerne have en som "kigger" mig over skulderen, så jeg er sikker på det bliver lavet korrekt.

Er der nogle som kan fortælle mig hvor man kan finde tilbud på de forskellige revisor, og er der nogle der ved hvor meget prisen ligger (omtrent)

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 14:45

Du kan altid bare ringe og snakke med et par forskellige revisorer for at få et tilbud. Jeg kan ikke sige noget om et prisleje, for det kan være meget individuelt. Så tage kontakt til en revisor, og få en god snak om det, det koster som regel ikke noget.

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47165
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders kunne som sikkert gi dig en pris men ellers brug www.agera.dk som er Amino portal for gratis tilbud fra revisorer

Skriv hvor du bor, det kan være fordel at det er lidt lokalt men ofte også lidt ligemeget

Skriv om du lægger alle dine bilag i skyen - ex en dropbox mappe du deler med kommende revisor/eksterne bogholder

Skriv ca hvor mange bilag de venter om året

Skriv om du selv klarer alt i bank og selv bogfører alt dagligt så det måske netop bare er, at revisor går ind i dit regnskabsprogram og checker om alt ser godt ud.

Bogføring i helt små virksomheder kan findes for fra 500 kr om måneden og op sådan i løse tal - hjælp til regnskab og tal til selvangivelsen i lille personlig virksomhed kan nok fåes fra for 2000 kr og op. Skal der revideres skal du klart højere op, men det er langt fra sikkert der skal det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31

Timepriserne ligger typisk fra 800 ex. moms og op efter, hvis du vil have en revisor. Find en der kan sæt dig igang, med det løbende regnskab også brug den samme til årsregnskabet. Vi kan evt. hjælpe dig med at finde en her: www.regnskabspriser.dk/revisor.aspx

DBH Kristian

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 18:13

Tak for jeres svar!

Meget brugbare :-D

Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:54

Hej Ivan

Det er nyttigt at bruge de formidlingsportaler, som formidler revisorer/bogholder til jer

Lig evt. din opgave på www.alego.dk og få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)