Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Links.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 14. Apr 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg har lige et lille forslag til forbedring. Jeg synes, at det ville være bedre/nemmere, hvis de hjemmesider der bliver linket til åbnede op i et nyt vindue, i stedet for at man bliver sendt væk fra Amino

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 14:47

Det har været oppe at vende flere gange før, og hver gang har Thorborg vendt tommelfingeren nedad, så jeg tror ikke at Du skal gøre dig forhåbninger.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 20:18

Ja jeg har også tidligere stillet dette forslag, også uden held Sad

Jeg kan dog godt se fidusen, det giver jo flere sidevisninger i statistikken på den her måde Big Smile

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 21:00

Jeg synes godt nok osse tit man ryger væk fra dette mekka for iværksættere, og mister fokus på den tråd man er i gang med, når man pludselig kommer til at lukke browseren. Jeg ser kun en udvej: vi må rejse et krav om at der blir åbnet links i et nyt vindue. Jeg foreslår brug af føkgende represalier: vi blir væk en enkelt dag, så kan vi se om det laver om på tingeneCool

(nu blir jeg nok banned i to dage for den kommentarSleep)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 21:15
Jeg er nu tilhænger af den nuværende form - så kan folk nemt selv vælge hvordan de vil have det.
Så slemt kan det vel heller ikke være at holde shift nede når man trykker på et link, eller højreklikke og åbne i et nyt vindue? ;)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:56

Det er verdens ældste diskussion, halvdelen vil det ene og den anden vil det andet og hver part tror at alle vil det samme som dem ;-)

Dbh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29

Jeg er tilhænger af at links skal åbnes i en ny side, men hvis hvis det ca er 50/50 med hvem der vil hvad. Hvorfor så ikke lave en mulighed i ens profil som gør at ham kan vælge hvordan man vil åbne eksterne links? Så er alle glade Big Smile

Fra 9500 Hobro
Tilmeldt 7. Aug 06
Indlæg ialt: 269
Skrevet kl. 10:48

Hvis du benytter IE7 (og vist nok firefox), så kan du trykke <ctrl> ned når du klikker på et link.

Siden vil så blive åbnet i en ny fane. Grund nok til at opdatere til IE7..

Free Gant Chart Viewer for Microsoft Dynamics NAV.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:27

Jeg bruger firefox og prøver at huske at trykke på Ctrl når jeg trykker på et link på Amino, men desvære er jeg både glemsom og doven Wink Så jeg ønsker bare at det var automatisk!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)