Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet webshop med KÆMPE potentiale søger medejere! SEO + PR .. Skal læses!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jul 14
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Da efterspørgslen har været stor, vælger jeg at lave endnu et oplæg herinde, da jeg ikke mener af have fundet de to rette medejere til mit firma endnu.

Jeg har startet indiespil.dk, der er en dansk side, der sælger indie games. Ambitionerne er høje og det er massere af penge at hente i denne branche. Alt er klar og sat op til start, vi mangler blot et par ekstra mand så alt kan køre så optimalt som muligt. Vi har en hjemmeside, massere af gode kontrakter med udviklere, 100vis af timers hårdt fodarbejde er gjort og vi står for døren til åbningen af butikken - vi mangler blot DIG til at hoppe på vognen. Alt er sat op så vi intet kan miste, men har alt at vinde - ingen udgifter, kun indtjening.

Vi søger kompetente folk til at være medejere af firmaet.

Én med kompetencer indenfor SEO, adwords, hjemmesideudvkling. Du skal kunne sætte et fuldt SEO arbejde op for en webshop, og lave en flot webshop helt fra bunden, den skal være fremtidssikker og med mulighed for at udvide til andre lande. Hav det simple grafiske for øje, vær engageret og hav lysten til at drive en succesfuld virksomhed med to andre.

Én med kompetencer indenfor marketing, pr og reklame. Du skal være vores ansigt udadtil. Du skal kunne drive en god facebookside, lave konkurrencer, PR og få folk i butikken. Få generet trafik til den smukke side manden/kvinden ovenfor har så fint lavet. Du skal selvfølgelig været engageret og have lysten til at drive en succesfuld virksomhed - det siger sig selv at det også gælder her ;)

Desuden skal der skydes ekstra kapital i projektet. Hav pengepungen i orden, du vil få massere af det tilbage i procenter i firmaet. 

Skriv en mail til mig på emil@indiespil.dk eller skriv en besked her på Amino, hvis ovenstående har vækket din interesse.

Mvh Emil
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Emil

Spændende projekt, men meget svært at finde partnere uden det vigtigste selling point, nemlig dig selv.

Hvem er du? Din alder? Din erfaring? Dine kompetencer? Tidligere projekter? osv. Disse ting vægter meget højt når man skal vælge en fremtidig forretningspartner.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)