Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

træningstøj

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Dec 09
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg overvejer at sælge trænings-tøj, hvis jeg tag billeder i mens jeg træner i et fitness center, kun mig og trænings maskinen vil man kunne se i billederne for at reklamerer tøj -  får jeg juridisk problemer med fitness center? Hilsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46700
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Spørg i fittness centret helt enkelt - nogen af dem vil ikke ha fotograferet uanset man mener man kun selv er med - men spørg og du får svar. Juridisk er der ikke noget i vejen for det som udgangspunkt - men det er ikke det samme som at fitness centret accepterer billeder og kommercielt brug af billeder med deres indretning

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 19:31

Tak John

Netop kommercielt brug, jeg laver

nogle reklame brochure, har de ret til at blande sig, selvom man ikke kan se hvor billederne taget? Hilsen

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:43

turk:
har de ret til at blande sig, selvom man ikke kan se hvor billederne taget? Hilsen

ja det vil jeg mene - det er jo deres lokale og deres maskine - helt som mange svømmehaller ikke vil ha man tager billeder i badet - de som ejer lokalet kan jo sætte de regler de vil for deres betalende gæster

Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 19:50

beklager for ulejligheden, et sidste spørgsmål, hvis jeg får lov mundtligt, er det så ok? eller skal være på skrift, for de ikke ødelægger mit projekt efter tryk af brochure? Hilsen og tak for dit svar

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:59

ja mundtligt er som sådan godt nok, men hvis så en chef siden nægter kan det være svært at bevise hvis de vil kævles når du har trykt brochurer. Send dem evt en lille mail med tak for tilsagn om at du lige må tage lidt fotos i deres center til brug for din forretning - svarer de ikke NIX på den er alt OK

Ellers må du træne et offentligt sted - men der findes jo ikke de avancerede maskiner - 

Tilmeldt 31. Dec 09
Skrevet kl. 20:10

Tak og have god aften

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)