Hej Aminoer, Jeg går og leger med idéen om at starte min egen webshop virksomhed, men jeg ved ikke rigtigt hvor jeg skal starte. Jeg har i forbindelse med mit studie og praktikophold mv., god forståelse for online marketing (seo osv.), så det bliver ikke just et problem. Jeg kender dog intet til kodning eller noget, og skal derfor købe mig til en hjemmeside.. Men hvad er bedst? Skal jeg købe en komplet side eller en webshop løsning? - Man skal kunne lave en fane til blog indlæg/nyheder - Mulighed for at lave en fane med guides som kan indeholde bl.a. videoklip - Man skal kunne have rabatkuponer til indkøbskurven - Mulighed for at tilmelde nyhedsbrev - Kunne tilføje nye produkter/kategorier løbende - Mulighed for at kunne ændre URLs? Tænker SEO mæssigt her, men ved ikke helt hvordan dette fungere konkret. - Facebook knap - mulighed for at like siden
Derudover har jeg også et spørgsmål angående regler, lovgivningen mv. for import af varer. Hvad skal man betale for at importere vare fra f.eks. Kina eller andre lande i østen? Og hvad hvis nogle af varene er betegnet som fødevare, hvad gør man så? Og hvordan indberettiger man sådan noget? Mange tak! |
Hej
Ro på nu. Tag det stille og roligt og find ud af, hvad der er nødvendigt at få på din webshop. Læs artiklen Min første webshop gå i gang og prøv shop-arbejde i virkeligheden.
Mvh
Mogens