Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkedin

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Indlæg ialt: 42
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Grunden til jeg egentligt provoker jer lidt her er, jeg stødte for nogle måneder siden ind i nogle "eksperter" der diskuterede her på siden og på linkeidn omkring deres salg af undervisning for sælgere til Linkedin for DK. Tænkte fedt det må jeg høre mere om... Spurgte dem ind til hvad fokus var og om de fortalte deres kunder om Sales Navigator (De vidste de ikke engang hvad var, jeg var beta tester for Linkedin i 8 måneder på produktet og det var live på det tidspunkt) eller om de lærte deres kunder tips og tricks med at trække data ud fra søgninger med værktøjer som www.linkedintool.com 

Så min pointe der er mange der tror de kender Linkedin men deres fokus er reelt set Copywriting (Tekstforfatter) men helt ærligt det kan man betale en til at gøre, og slippe for et ligegyldigt kursus hvor de fortæller ind 3 små ting.

Skal jeg i kontankt med en og ønsker ikke at betale for en Inmail, find en gruppe personen er i, tilmeld dig gruppen og find personen på medlems listen og du kan maile personen gratis... Linkedin er nemt...

Mht til mit billede så har jeg ikke fokus på mit billede og ved link linkedin.com/in/jesperqvist (det kan vel ikke være nemmere) så ja en søgning så finder man normalt folk...

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

Futurelabs er Danmark bedste CRM system og er nemt, at komme igang med!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 11:03

Hej Jesper,

min grund til at være skeptisk er netop erfaringer, som du beskriver i dit seneste indlæg.

Alt for mange her på Amino er for gode til at promovere sig selv, men når det kommer til at levere så fejler de.

Jeg har nu også fundet dig på Linkedin.

Mvh

Stig 

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 11:14

Det er sjovt nok også den eneste kanal de kan "promovere" deres manglende viden på (Ikke for at sætte nogen i bås der er skam nogle skarpe mennesker imellem!) - vi er efterhånden et land af wannabe eksperter og wantrepreneurs og det er farligt! Der er gået for meget game i, at sige jeg er ekspert idag bare se et område som SEO og Social Medier der findes de første 1,000 eksperter her inde som kan love dig en masse ;) og intet levere.

Jeg synes det er fantastisk at vi kan udvikle os selv, men sælg ikke varmt luft det er blot mit budskab - jeg kender relativt meget til Linkedin men ikke noget jeg sælger eller promoverer (og jeg bliver inviteret til deres nye iniativer så som da Sales Navigator kom). 

Folk skal finde et fokus og fokusere 100% på det område i nogle år, så kan de begynde at rådgive omkring området... Det nytter ikke at lave en powerpoint, en blog og råb jeg er ekspert (uden at kende til din target group, rådgiver du dem om linkedin kend til deres processer omkring HR eller Salg som et eksempel -  uddannelse og erfaring spiller med i den del, du kan ikke kende processerne som kunden har brug for uden noget i bagagen).

Bare et input her til debaten

Brug for flere leads eller bedre salgs management tools - Prøv Futurelabs CRM gratis idag og sælg mere til kvalificerede leads.

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne begynde med at downloade Morten Viums gratis e-bog om LinkedIn, så finder du nok ud af, om ikke han er manden :)

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 23:32

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Du kunne begynde med at downloade Morten Viums gratis e-bog om LinkedIn, så finder du nok ud af, om ikke han er manden :)

Fulgte dit råd, hentede bogen og var ikke dybt imponeret. Der er ingen tvivl om at der er god læsning, men jeg synes nu det er ret elementært. Trådstarteren her skriver jo ikke noget om hvad det er han vil vide om LinkedIn, så det er naturligvis også svært at pege i den rigtige retning.

Du kan bruge LinkedIn til meget andet end at blive fundet til dit næste job, så den nævnte ebog stopper meget langt fra min brug af LinkedIn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Apr 07
Fra  Futurelabs CRM Skrevet kl. 07:44

Linkedin's nyeste område er lead generation (HR har været deres cash cow for years) men nu forsøger de at gå mod social selling og udvikler produkter osv som jeg nævnte... Er det ikke at slå plat at man skal have et kursus for at kunne ligge sine info op for at søge et job siger det bare...!

www.Futurelabs.dk

Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 31
Fra  Snevagten A/S Skrevet kl. 17:41

Hej Jesper

Nu har jeg været inde på linkedin og opgraderet til en premuin konto. Så gik jeg her ind på http://business.linkedin.com/sales-solutions/products/sales-navigator.html 

for at få en måneds gratis adgang.

Jeg har to spørgsmål

1. Den køre det fulde beløb igennem når jeg trykker mig frem til at opgradere

2. koster det virkelig 3500 om måneden at hoppe på den vogn eller er jeg kommet den gale vej ind.

Hvordan vurdere du dette produkt i forhold til at omskole eksisterende sælgere til at gå mere online?

God søndag 

Hilsen Christoffer

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)