Grunden til jeg egentligt provoker jer lidt her er, jeg stødte for nogle måneder siden ind i nogle "eksperter" der diskuterede her på siden og på linkeidn omkring deres salg af undervisning for sælgere til Linkedin for DK. Tænkte fedt det må jeg høre mere om... Spurgte dem ind til hvad fokus var og om de fortalte deres kunder om Sales Navigator (De vidste de ikke engang hvad var, jeg var beta tester for Linkedin i 8 måneder på produktet og det var live på det tidspunkt) eller om de lærte deres kunder tips og tricks med at trække data ud fra søgninger med værktøjer som www.linkedintool.com Så min pointe der er mange der tror de kender Linkedin men deres fokus er reelt set Copywriting (Tekstforfatter) men helt ærligt det kan man betale en til at gøre, og slippe for et ligegyldigt kursus hvor de fortæller ind 3 små ting. Skal jeg i kontankt med en og ønsker ikke at betale for en Inmail, find en gruppe personen er i, tilmeld dig gruppen og find personen på medlems listen og du kan maile personen gratis... Linkedin er nemt... Mht til mit billede så har jeg ikke fokus på mit billede og ved link linkedin.com/in/jesperqvist (det kan vel ikke være nemmere) så ja en søgning så finder man normalt folk... |
Hej Jesper,
min grund til at være skeptisk er netop erfaringer, som du beskriver i dit seneste indlæg.
Alt for mange her på Amino er for gode til at promovere sig selv, men når det kommer til at levere så fejler de.
Jeg har nu også fundet dig på Linkedin.
Mvh
Stig