Du kan ikke have dit helt eget domænenavn uden at købe (rettighederne til) det på lige fod med alle os andre.
Hvis du vil drive et website uden at skulle betale for et domæne placerer du web-serveren et sted hvor du har fast IP-adresse. Så tilgår man websitet ved at indtaste ip-adressen i browseren.
For at få en mere almindelig webadresse til denne server kan du bruge tjeneste som dyndns.com eller gratisdns.dk
På den måde styrer du i princippet det hele selv, og har en adresse som man kan finde din server på, men du må finde dig i at din webadresse er en del af et domænenavn som du ikke har rettighed over.
En helt anden mulighed er at du køber f.eks. Adobe Muse (evt. i abonnement)
Med den kan du lave hjemmesider og der medfølger mulighed for at lægge siderne ud på deres servere så alle kan tilgå dem.
Men igen er du bundet til deres domænenavn, medmindre du køber dit eget domæne og lægger ind.
Det virker på mig som om det du søger er en vejledning i at blive synlig på internettet uden at skulle følge de samme regler som alle os andre som gør brug af.
Det kan man umiddelbart ikke, og det skal man heller ikke kunne (efter min mening).
Det vil ikke overraske mig hvis der sidder nogen ude i samfundet som har både udstyr og evner til det, men dem finder du sandsynligvis ikke igennem dette forum.
Du ringer jo ligesom heller ikke til Skat og spørger dem om de kender en revisor som kan trylle sorte penge hvide vel ?