Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du blogger

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger efter nogle bloggere som har lyst til at skrive lidt om os. Helst afregning med et gavekort til vores webshop. Størrelsen på gavekortet udregner vi lidt efter hvor mange følgere du har. Du bestemmer selv hvad du vil skrive om :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:56

kontorartikler:

Vi søger efter nogle bloggere som har lyst til at skrive lidt om os. Helst afregning med et gavekort til vores webshop. Størrelsen på gavekortet udregner vi lidt efter hvor mange følgere du har. Du bestemmer selv hvad du vil skrive om. Blot vores link indgår som follow link så er vi tilfredse :-)

Så du reklamerer offentligt med at du vil købe links der viderefører pagerankt?????? I smart, skynd dig at få slettet din indlæg eller rediger det, hvis du kan.

Tilmeldt 26. Sep 14
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 14:08

Hej Thomas

Sætter stor pris på at du vejleder mig i dette.

Men jeg forstår det ikke, hvorfor skulle det ikke være ok?

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:12

kontorartikler:

Hej Thomas

Sætter stor pris på at du vejleder mig i dette.

Men jeg forstår det ikke, hvorfor skulle det ikke være ok?

Fordi det er meget imod Googles regler at købe links der viderefører pagerank, så hvis du har en konkurrent der er sur på dig, så kan han lige skrive til Google og anmelde dig, og så risikerer du en manuel straf, som sparker dig helt ud af indeks.

Hvis du skal købe links skal du gå meget stille med dørene og det må aldrig kunne ses det er et betalt link, såfremt det viderefører pagerank.

Tilmeldt 26. Sep 14
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 14:21

Fordi det er meget imod Googles regler at købe links der viderefører pagerank, så hvis du har en konkurrent der er sur på dig, så kan han lige skrive til Google og anmelde dig, og så risikerer du en manuel straf, som sparker dig helt ud af indeks.

Hvis du skal købe links skal du gå meget stille med dørene og det må aldrig kunne ses det er et betalt link, såfremt det viderefører pagerank.

Hej THomas

Det er det jeg elsker ved Amino, jeg bliver så meget klogere hver dag :-) Tusind tak fordi du gjorde mig opmærksom på dette :-)

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:24

Velbekomme Smile

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)