Email adresser på Folkeskoler i DK !
Tilmeldt 1. Nov 07
JSR
Skrevet
01-11-2007 kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej !
Er der nogle her på Amino der kan hjælpe mig med, hvor jeg kan finde email adreser på folkeskoler i DK.
Har søgt alle de alm. søge steder som Eniro osv. og her skal man manuelt ind og finde hver eneste mail adresse, og med 2100
skoler så er der arbejder til nogle uger.
Håber på at høre nærmere.
De bedste hilsner
Jørgen
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Aner det ikke, men jeg vil bare lige huske at gøre dig opmærksom på at hvis det er fordi du har tænkt dig at sende dem email for at sælge noget, så er det ulovligt. Såeh.. hvis det er dét du vil, behøver du altså ikke gøre dig besværet med at finde adresserne i det hele taget :)
Svar
Tilmeldt 1. Nov 07
JSR
Skrevet
01-11-2007 kl. 12:35
Svar
Hej Uffe !
Tak for dit svar. Er godt klar over at det ikke er lovligt at sende mails ud til alle skoler på en gang. Dog er det lovligt hvis man har snakket med dem først.
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Men hvis du snakker med dem først og får tilsagn til at du gerne må sende salgsmail til dem, kan du så ikke bare spørge efter adressen i samme omgang?
Svar
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Hej !
Er der nogle her på Amino der kan hjælpe mig med, hvor jeg kan finde email adreser på folkeskoler i DK.
Har søgt alle de alm. søge steder som Eniro osv. og her skal man manuelt ind og finde hver eneste mail adresse, og med 2100
skoler så er der arbejder til nogle uger.
Håber på at høre nærmere.
De bedste hilsner
Jørgen
Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men har du kontaktet skolernes indkøbsforening? En del af de ting skolerne køber, købes centralt af fx kommunen..
Svar
Tilmeldt 1. Nov 07
JSR
Skrevet
02-11-2007 kl. 08:18
Svar
Det var en kanon ide. Det forsøger jeg.
Tak for hjælpen............:-)
Svar