Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside, hvor brugerne kan finde nye venner

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

vi er 2 personer, som netop har lanceret en ny hjemmeside, hvor brugerne har mulighed for at finde hinanden udfra deres interesser og geografisk område.

Hjemmesiden www.together.dk har været online en god uges tid og har gennem en artikel i eb.dk opnået en god start og omkring 400 medlemmer.

Al kritik er meget velkommen, da vi konstant forsøger at forbedre hjemmesiden, så brugerne får den bedste service og mulighed for at finde netop det de søger hos os.

Mvh.

together.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 08:30

Når jeg ser siden, savner jeg faktisk lidt afgrænsning af de forskellige bokse.. og så er jeg generel modstander af flash-objekter, men jeg synes faktisk, at jeres fungerer udemærket (omend jeg ikke ville kigge på det som almindelig bruger)

Få dog skiftet jeres annoncer! Hvor mange af jeres brugere tror I er relevante for et webbureau?? Få nogle google adsense reklamer på, hvis formålet altså er at tjene penge på dem - Google vil lynhurtigt finde ud af at vise reklamer på søgeordet "Kontakt"-  hvis I kan få jeres sider optimeret til at indholde det ord - og det er bestemt et ord med konkurrence på.. Altså vil det give jer en høj pris per klik, og da det er en relevant reklame vil I formentlig også opleve en del kliks.

By the way... Hvordan fik i EB til at skrive om jer? Det så lidt lusket ud da jeg læste artiklen :)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:43

Lav en tour. Et site som kræver login for at se funktionerne, skal være vanvittigt berømt, for at jeg vil oprette mig som bruger uden på forhånd at have set hvad man kan. Det er jeres ikke. Go figure :)

Og bunden ser dum ud. Hvad skal alle de pixels mørkegrå baggrund uden indhold til for?

Når man klikker på en af de nyeste profiler (som er forholdsvis ligegyldig information hvis du spørger mig) bliver man bare viderestillet til forsiden igen. Ikke noget med at sige "du skal være logget ind", eller endnu bedre: en anonymiseret profilvisning.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 09:08

Jeg synes der er ærgeligt at I ikke lader nye ikke registrerede brugere få lov til lidt mere. Jeg har lige siddet og forsøgt at komme ind på de forskellige undersider som I lister til i bunden af siden, men som det også er beskrevet tidligere så når jeg aldrig videre en forsiden. Hvad hvis jeg nu havde en god ide eller et tip til jer, som jeg ikke kan give jer. Det ville da være ærgeligt.

Samtidig er jeg også stor tilhænger af at man som anonym kan se noget mere af profilerne, for hvis jeg ikke kan se at der er nogle interessante mennesker så ville jeg da aldrig tilmelde mig.

Selve jeres ide synes jeg er rigtig fin og jeg er sikker på at I vil kunne få stor succes hvis I får tilrettet de forskellige ting.

Pøj pøj

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 09:16

rejseven og gruppesammenhold er begge i et ord.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:56

Hej

Var det en idé at gøre det muligt at søge lidt i profiler eller interessegrupper, inden man skal oprette en profil. For på den måde at lokke brugerne lidt til at oprette en profil?

Med venlig hilsen

Anders
Ifume.dk

Fra Herning
Tilmeldt 13. Jul 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:42

Det er en lille ting, men det er noget jeg lægger meget mærke til :(

Jeg ved ikke om I selv har udviklet/fremstillet det flash-objekt I har på forsiden, så hvad jeg vil sige lyder måske som volapyk i Jeres ører :)

Når objektet indeholder en række billeder, der langsomt skifter mellem hinanden, sker det ikke så flydende som det bør. Det ligner lidt, at det kører i slowmotion, omend det ikke ser ud til at være bevidst. Man ser det utroligt mange steder på andre hjemmesider, hvilket er en skam.

Det I bør gøre er, at sætte det, der hedder frame-raten op i flash-filen. Nu kører det måske 12 frames pr. sekund, hvilket resulterer det knap så heldige resultat. Hvis man satte frame-raten op til fx 25-30 stykker, vil resultatet bliver langt bedre og billederne skifte ganske glat. Man øger simpelthen antallet af stadier, der vises. Hvis et billede har 12 stadier til at lave en overgang til et andet, vil det unægtelig komme til at se mere besværet ud, end hvis det havde 25 eller 30 stadier.

Nogle vil måske argumentere for, at det kræver flere resourcer af den besøgendes pc, at køre objektet, når man sætter antallet af frames pr. sekund op, men det er meget lidt, så længe objektet er så simpelt som det er.

Ud over det ovenstående, synes jeg også, at I bør bruge den samme skrifttype i jeres flash-objekt, som I bruger i jeres logo. Det binder det hele noget bedre sammen.

Jeg håber det gav lidt mening.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)