Kære Alle, vi er 2 personer, som netop har lanceret en ny hjemmeside, hvor brugerne har mulighed for at finde hinanden udfra deres interesser og geografisk område. Hjemmesiden www.together.dk har været online en god uges tid og har gennem en artikel i eb.dk opnået en god start og omkring 400 medlemmer. Al kritik er meget velkommen, da vi konstant forsøger at forbedre hjemmesiden, så brugerne får den bedste service og mulighed for at finde netop det de søger hos os. Mvh. together.dk |
Når jeg ser siden, savner jeg faktisk lidt afgrænsning af de forskellige bokse.. og så er jeg generel modstander af flash-objekter, men jeg synes faktisk, at jeres fungerer udemærket (omend jeg ikke ville kigge på det som almindelig bruger)
Få dog skiftet jeres annoncer! Hvor mange af jeres brugere tror I er relevante for et webbureau?? Få nogle google adsense reklamer på, hvis formålet altså er at tjene penge på dem - Google vil lynhurtigt finde ud af at vise reklamer på søgeordet "Kontakt"- hvis I kan få jeres sider optimeret til at indholde det ord - og det er bestemt et ord med konkurrence på.. Altså vil det give jer en høj pris per klik, og da det er en relevant reklame vil I formentlig også opleve en del kliks.
By the way... Hvordan fik i EB til at skrive om jer? Det så lidt lusket ud da jeg læste artiklen :)