Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bank.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken bank er den bedste til erhverv, som laver betalingskort, giver en høj rente og har ingen eller små gebyr og omkostninger?

F.eks. Skandiabanken giver en høj rente, har ingen gebyr, men laver desværre ikke betalingskort til firmaer.

Hilsen

Michael

Fra 8900
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 09:01

Alle banker kan tilbyde stort set det samme, det er bare et spørgsmål om hvor meget du kan presse ud af dem og det kommer an på hvordan de vurdere risikoen ved dig og din virksomhed.

Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 11:48

Pt. er der stort set ingen omsætning i firmaet, da den er under udvikling og det er et hobby projekt i startet, så der er ikke så meget at forhandle med banken om.

Men da jeg har brug for dankort, kan jeg ikke benytte mig af de gode banker, som giver en høj rente, som jeg kender. Jeg fortrækker at få en bank der f.eks. giver 2% i rente i stedet for 0 %. Men dem jeg kender der giver en høj rente, laver ikke dankort til kontoen.

Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 21:18

Jeg får nu 4% på min erhvervskonto (fortsat 3,75% på private anfordrings-konti, fordi de først skifter til den nye Bid-fastsatte rente senere på privatkonti).

Bankens listepris for private er 0,125%

Som det ses kan du finde acceptable renter mange steder.

Tilmeldt 1. Nov 07
Skrevet kl. 21:49
Hvilken bank bruger du så??
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)