Er du i handel har du brug for et super CRM prøv Futurelabs.dk som er et dansk CRM system der ligesom Dinero har gjort regnskab nemt har Futurelabs gjort CRM nemt. I kan enda starte med kvalificerede leads http://futurelabs.biz/da/signup-danmark/ her er lidt omkring funktionerne der kan komme dig til gode:
- Gamification: Det skaber en konkurrence mellem de ansatte og deres brug af Futurelabs
CRM og
salg da alt sammen giver point så man kan måle sig på et leaderboard mod hinanden. (Dette giver en arbejdsgiver indblik i om de faktisk bruger CRM løsningen eller ej).
- Workflows: Er en cornerstone i vores platform og gør, at du kan automatisere alle processer så systemet i baggrunden sikrer, at al information bliver fulgt op på, så man ikke glemmer et salg eller kommunikation med en kunde på tværs af kollegaer.
- Salesforce Automation: Alle salgs processer bliver automatiseret så i som
virksomhed kan fokusere på salg og
vedligeholdelse af kunder. (Som en analyse i den Amerikanske bil branche fortæller, koster det $110 af vedligeholde en kunde om året og at lukke en ny kunde koster $1100). Så fokus på eksisterende kunder er vigtigt - som nogle virksomheder ofte glemmet.
-
Marketing Automation: Automatisering af marketing til specifikke mål grupper så som job titel, dem du ikke har kommunikeret med i en bestemt periode etc er nemt via et par klik og du kan ramme 1000'er af kunder nemt og bekvemt med emails.
- Rapportering: Igen et must som de fleste CRM systemer ikke formår at løse. At måle dine data set og igen og igen kan analysere dagligt fremdriften med et klik er hvordan vi har løst dette problem. Rapportering af vigtigt og vi har gjort det intuitivt, hurtigt og nemt.
- Mailmagnet: Du kan oprette en mail
crm@DinVirksomhed.dk og alle emails BCC'ed til denne adresse fra de ansatte til kunden vil blive gemt på kundens profil - dette gør når ansatte er ude af huset, kan de huske adressen og kommunikationen bliver gemt, så når kunden ringer ind kan en anden ansat se om historikken og handle ud fra dette.